جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 28

تقیدیر از خیرین سلامت لارستان در مستندی 30 قسمتی

سازنده مستند “خیرین سلامت” از همکاري خوب خيرين سلامت با این مجموعه مستند خبر داده و اظهار داشت به شهرهای مختلفی باید سفر نمایم تا این مستند ساخته شود.

 سازنده مستند “خیرین سلامت” از همکاري خوب خيرين سلامت با این مجموعه مستند خبر داده و اظهار داشت به شهرهای مختلفی باید سفر نمایم تا این مستند ساخته شود. به گزارش میلادلارستان وبه نقل از آریا محمدعلي فارسي اعلام کرد: تدوين ۱۴ قسمت از مستند خيرين سلامت به اتمام رسيده و از ۱۵ فروردين ماه فاز دوم و نهايي توليد اين مجموعه آغاز خواهد شد.

کارگردان مستند«حقيقت گمشده» درپاسخ به اين سوال که تاکنون به کدام استان ها براي ساخت مستند رفته ايد، بيان داشت: به شهرهاي مشهد، کاشان، گيلان، مازندران، ساري، لارستان وهم اکنون تيمي را در شهرکرد ساکن کرده ايم و همچنين به شهرهاي بيرجند، تبريز، تهران و قم هم قبلاً رفته ايم.

وي اظهار داشت: هنوز شهرهاي بسيار زيادي مانده اند که براي ساخت مستند به آنها بايستي سر بزنيم و ساخت مجموعه هايي براي همه شهرها به لحاظ بودجه اي ميسر نبود و اگر بخواهيم از ۳۰ استان کشور هم فيلم بسازيم باز با گستردگي برخي شهرها مانند تهران و خراسان روبرو هستيم که پرجمعيت و از لحاظ جغرافيايي گسترده هستند که بايد قسمت هاي بيشتري را به آنها اختصاص دهيم تا حق مطلب ادا شود.

کارگردان مجموعه مستند «خيرين سلامت» تاكيد كرد: ما به اين مطلب خيلي فکر کرديم که چه راهکارها و برنامه هايي مي توانيم مردم ساير شهرها را هم ترغيب کنيم که دست به انجام اعمال انسان دوستانه بزنند، مثلا وضع قوانين بگونه اي تسهيل شود تا انجام چنين اموري آسان تر شود.

فارسي عنوان كرد: بايد اقداماتي در وضع قوانين و مقررات ايجاد شود تا در يک شهر وقتي خيري مي خواهد مدرسه اي بنا کند بدون دادن عوارض مدرسه اش را بسازد و نبايد برخورد شان بايک برج ساز و يک خير مدرسه ساز يکسان باشد.

محمدعلي فارسي خاطرنشان كرد: درباره ماليات اوضاع به همين ترتيب است و در همه کشورهاي پيشرفته مشوق هايي براي خيرين در نظر مي گيرند تا آنها را بيشتر به انجام امور خير ترغيب سازند در عرصه هنر، ورزش و صنعت خيريه هاي دارند تاهم مالياتي از اين افراد گرفته شود و هم به افراد نيازمند شود.

وي بيان داشت: تديون ۱۴ قسمت كار انجام شده است و فاز دوم آن كه تعداد ۱۶ قسمت باقيمانده است از ۱۵ فروردين آغاز مي شود تا كل اين مجموعه مستند را در ماه مبارك رمضان تحويل دهيم. اين مستند ساز اظهار داشت: وزارت بهداشت هم در اين حوزه وظيفه سنگيني دارد و بايد در تسهيل امور براي خيرين کمک ها و فعاليت هاي بيشتري انجام دهد زيرا ما مردم خيري داريم .

موسسه آواي هنر سلامت  با شناسايي خيرين سلامت ۳۰ استان کشور و به تصوير کشيدن فعاليت هاي انسان دوستانه ايشان با هدف تکريم و ترويج اينگونه فعاليت ها، مجموعه ۳۰ قسمتي مستند خيرين سلامت را به کارگرداني و تهيه کنندگي محمدعلي فارسي توليد مي کند.

محمدعلي فارسي متولد ۱۳۳۶ است. او که فارغ التحصيل فيلمنامه نويسي از دانشكده صدا و سيما است از سال ۶۷ به عنوان دستيار کارگردان و تدوينگر، همکاري با شهيد آويني را در توليد مجموعه تلويزيوني «سراب» آغاز کرد و پس از تاسيس «روايت فتح» به همراه جمعي از جهادگران به همکاري خود با شهيد آويني ادامه داد. فارسي در کارنامه خود آثار گوناگوني چون مهاجران، قصه هاي جنگ و … را به ثبت رسانده است.

خيرين سلامت با احداث بيمارستان، درمانگاه، مراکز بهداشتي و مراکز آموزشي در حوزه سلامت زير نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي، نقش موثري در توسعه فعاليت هاي مرتبط با حوزه سلامت کشور دارند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۷:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین