دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

افتتاح دفتر و استودیوی “مجموعه طاها لارستان” با حضور معاون فرهنگی سازمان بسیج کشور

با حضور معاون فرهنگى سازمان بسيج مستضعفين دفتر مجموعه فرهنگى هنرى طاها لارستـان افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان طی مراسمی با حضور سردار مقوا ساز معاون فرهنگى سازمان بسيج مستضعفين ،…

با حضور معاون فرهنگى سازمان بسيج مستضعفين دفتر مجموعه فرهنگى هنرى طاها لارستـان افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان طی مراسمی با حضور سردار مقوا ساز معاون فرهنگى سازمان بسيج مستضعفين ، سرهنگ رنجبر معاون فرهنگى سپاه فجر استان فارس ، سرهنگ افسرى فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه لارستـان ، استوديو آواى طاها ، دفتر مجموعه فرهنگى هنرى طاها لارستـان و سالن تمرينات اين گروه هنرى افتتاح شد.واره از قاب تلويزيون پخش شده است .

گروه هنرى طاها لارستان به عنوان یکی از گروه های شناخته شده در کشور تاكنون با ساخت بيش از ١٤ نماهنگ تلويزيونى به سفارش معاونت سيماى صدا و سيما ، مركز موسيقى سازمان صدا و سيماى جمهورى اسلامى ايران ، خانه موسيقى بسيج كشور وابسته به سازمان بسيج كشور و مجموعه ماوا وابسته به سازمان هنرى اوج توانسته به خوبى ظرفيت هنرمندان منطقه را براى نمود هر چه بهتر به مخاطبان خود در كشور عرضه نمايد.

این گروه  وابسته يه حوزه بسيج شهدا هم اكنون با رويكرد استفاده بهتر از استعداد هاى نوجوانان علاقه مند منطقه تولید آثار فاخر  صوتی مانند سرود و آثارِ تصويرى در قالب نماهنگ را به عنوان مبناى فكرى و رسالت خود قرار داده و با گسترش بيشتر اين فعاليت در سطوح كشورى به دنبال انتقال پيام ها با استفاده از ابزار هنرى و توليدات فرهنگى جهت گسترش مفاهيم اجتماعى است .

تكيـه گاه ، بخوان به نام نامى سر ، قرار من ، آسمان هشتم ،حريم تا حرم ، يادمان نمى رود و … بخشى از توليدات  گروه طاها می باشد که همواره از قاب تلویزیون پخش شده است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۶:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین