شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری ایرانی مقیم امارات در لارستان

مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت‌ها و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: یک ایرانی مقیم امارات برای ایجاد مجتمع گردشگری در شهرستان لارستان استان فارس هشت میلیون دلار سرمایه‌گذاری…

مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت‌ها و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: یک ایرانی مقیم امارات برای ایجاد مجتمع گردشگری در شهرستان لارستان استان فارس هشت میلیون دلار سرمایه‌گذاری می‌کند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از ایرنا، احمد تجری با تشریح همکاری وزارت میراث‌فرهنگی و سازمان سرمایه‌گذاری خارجی برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی در طرح‌های گردشگری گفت: آخرین دستاورد حاصل از این همکاری جذب سرمایه‌گذار ایرانی مقیم کشور امارات به منظور ایجاد مجتمع گردشگری در شهرستان لارستان استان فارس به مبلغ ۸ میلیون دلار است که در خرداد ماه ۱۴۰۱ به تصویب رسید.

مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت‌ها و مناطق نمونه گردشگری  وزارت میراث فرهنگی، گفت: در راستای تسهیل و توسعه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری و به دلیل کمبود منابع و اعتبارات عمرانی برای احداث و تکمیل طرح‌های این بخش، یکی از راهکارهای توسعه و تکمیل طرح های نیمه تمام و یا ایجاد تاسیسات، جذب سرمایه‌گذار خارجی است.

وی افزود: بر این اساس اداره‌کل سرمایه‌گذاری، زیرساخت‌ها و مناطق نمونه گردشگری ضمن معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های بخش خصوصی و پروژه‌های گردشگری در همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی به صورت بسته‌های سرمایه‌گذاری همکاری مستمری با سازمان سرمایه‌گذاری خارجی و نشست با سرمایه‌گذاران مرتبط انجام می‌دهد.

تجری ادامه داد: طرح‌های متقاضی سرمایه‌گذاری خارجی که موفق به اخذ موافقت اصولی از اداره‌کل مربوطه می‌شوند جهت ارزیابی نهایی به سازمان سرمایه‌گذاری خارجی منتقل می شود تا به صورت طرح‌های خرد و کلان وارد فازهای اجرایی شوند. این فرآیند با هدف تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی، یکی از اقدامات اجرایی اداره‌کل سرمایه‌گذاری، زیرساخت‌ها و مناطق نمونه گردشگری به شمار می‌آید که به صورت مستمر در تامین زیرساخت‌ها و پیشبرد طرح‌های صنعت گردشگری کشور نقش بسزایی ایفا می‌کند.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین