سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 36

ارتقای دانشکده ها و افزایش رشته ها مهمترین اولویت معاون وزیر بهداشت در سفر به هرمزگان

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی در کنکور امسال به هزار و ۶۰۰ نفر افزایش می‌یابد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی در کنکور امسال به هزار و ۶۰۰ نفر افزایش می‌یابد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ باقری فرد در بازدید از فضا‌های آموزشی هرمزگان در بندرعباس با اشاره به اینکه در بعضی از استان‌ها زیر ساخت‌های لازم برای پذیرش دانشجویان ضعیف است افزود: امیدواریم با کمک نهاد‌های زیر بط بتوانیم زیرساخت‌ها و دانشگاه‌ها را تقویت کنیم.

وی وضعیت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان را خوب ارزیابی کرد و گفت: برای بهتر شدن زیر ساخت‌های آموزشی استان کمک خیران را می‌طلبد تا در آینده نزدیک این منطقه بتواند از محرومیت آموزشی و درمانی رهایی یابد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارتقای دانشکده‌ها و افزایش رشته‌ها در شهرستان‌های تابع استان هرمزگان را از مهم‌ترین الویت‌های معاونت آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد.

یادآور میشود طی چند روز اخیر حضور جناب باقری فرد در گراش و لار و موضوع ارتقا دانشکده ها در این دو شهرستان نیز محفل فضای مجازی و مخصوصا پیگیری ها در فضای حقیقی بوده است. حسین زاده نماینده مردم حضور معاون وزیر بهداشت در گراش را حاصل هماهنگی مسئولین علوم پزشکی گراش و بدون هماهنگی با وی عنوان می نماید ولی عده ای از مردم لار، این موضوع را تایید نمی نمایند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۶:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین