چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
عسکرپور در دیدار با سرپرست هیئت کشتی فارس:

به دنبال میزبانی مسابقات بین المللی و اردوهای تیم ملی هستیم

مسوول هیئت کشتی لارستان از میزبانی مسابقات بین المللی و اردوهای تیم ملی و راه اندازی کشتی بانوان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، داود عسکرپور در دیدار با  سرپرست هیئت کشتی استان فارس با اشاره به اینکه اهداف هیئت کشتی لارستان را به سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت تقسیم کردیم، اظهار داشت: هیئت کشتی لارستان اهداف بزرگی دارد که برای رسیدن به آنها نیاز به حمایت خیرین و مسوولین ارشد استانی و کشوری دارد.

وی دعوت از قهرمان کشتی بانوان جهان برای آموزش در لار، میزبانی رقابت های کشتی آزاد جام بین المللی تختی و پیکارهای کشتی ساحلی قهرمانی جهان و همچنین اردوهای تیم ملی را از اهم برنامه های هیئت کشتی لارستان برشمرد و تصریح کرد: با توجه به وجود پتانسیل موجود در کشتی لارستان، درصدد هستیم تا با حمایت خیرین و مسوولان کشوری و استانی، میزبانی رقابت های کشتی آزاد جام بین المللی تختی، پیکارهای کشتی ساحلی قهرمانی جهان و اردوهای تیم ملی را کسب کنیم.

عسکرپور در ادامه، به حمایت از مربیان سازنده و قهرمانان هیئت کشتی لارستان اشاره کرد و افزود: مربیان سازنده و قهرمانان گنجینه گران بهایی هستد که باید به آنها توجه ویژه ای داشت از این رو هیئت کشتی لارستان به زودی در آئینی باشکوه از محمدرضا عسکرپور که در ترکیب تیم ملی ایران موفق به کسب مدال برنز رقابت های کشتی آزاد جام بین المللی تختی شد و همچنین مربی سازنده وی با حضور مسوولان استانی و شهرستانی قدردانی می کند.

مسوول هیئت کشتی لارستان، میزبانی دوره های مربی گری و داوری را یکی دیگر از اهداف این هیئت دانست و ابراز داشت: این هیئت در سال گذشته دوره های تئوری مربی گری درجه یک، دو و سه را با همکاری واحد آموزش اداره کل ورزش و جوانان فارس و اداره ورزش و جوانان لارستان برگزار کرده است.

قهرمان کشتی آسیا با تاکید بر اینکه هیئت کشتی لارستان در جذب بودجه غیردولتی موفق عمل کرده است، گفت: از سال ۱۳۹۸ تاکنون، بیش از ۵۰ میلیارد ریال بودجه نقدی و غیرنقدی از خیرین به منظور اعزام، میزبانی، تعمیر و بازسازی، خرید وسایل و اقلام ورزشی، پاداش به قهرمانان، برگزاری آئین های مختلف و … جذب شده است.

وی بر حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و هیئت کشتی استان فارس در لار تاکید کرد و ادامه داد: هیئت کشتی لارستان ارتباط موثری با مسوولین ارشد شهرستان و استان و همچنین فدراسیون کشتی به منظور پیشرفت این رشته ورزشی در لارستان دارد.

در ادامه این نشست، همایون همای پور سرپرست هیئت کشتی فارس، هیئت کشتی لارستان را یکی از هیئت های برتر استان برشمرد و قول داد تا در همه زمینه ها همکاری موثری با این هیئت داشته باشد.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۶:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین