سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 58 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 22

چرا میدان امام خمینی(ره) لار بازگشایی نمی شود؟!!

یکی از کاربران میلاد لارستان با ارسال پیامی به میلاد لارستان با بیان اینکه علیرغم کاهش عوارض و محدودیت های کرونایی  و بازگشایی بسیاری تفرج گاه ها و مراکز پرجمعیت،…

یکی از کاربران میلاد لارستان با ارسال پیامی به میلاد لارستان با بیان اینکه علیرغم کاهش عوارض و محدودیت های کرونایی  و بازگشایی بسیاری تفرج گاه ها و مراکز پرجمعیت، اما مردم شهر لار کماکان از حضور در فضای سبز اطراف میدان امام خمینی ره لارستان محروم می باشند خواستار پیگیری موضوع از سوی شهرداری لار و بازگشایی آن شده است. متن ارسالی این مخاطب به شرح زیر است:

“چرا با وجود اینکه بیماری کرونا رو به افول است و بسیاری از تفرجگاه ها بازگشایی شده اما هنوز ورود ماشین به میدان امام خمینی که نشستن در آن تفریح بسیاری از مردم لار و شهرهای اطراف بود بسته است. علاوه بر این بسیاری از چراغ ها و پروژکتورها نیز خاموش بوده و فضای  تاریکی در بخش هایی از میدان امام خمینی وجود دارد.

در حال حاضر بسیاری از شهروندان در جزیره های اطراف می نشینند که موجب شلوغی جزایر شده و برخی اوقات این شلوغی باعث شده برای بقیه جا نباشد. خواهشمندیم شهرداری لار در این خصوص و بازگشایی میدان امام خمینی (ره) اقدام لازم را مبذول دارد.”

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۳:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین