چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

رئیس هیات شمشیربازی لارستان: 3 بازیکن آماده شرکت در مسابقات کشوری داریم

محمد رضا خیراندیش؛ رئیس هیات شمشیربازی فارس با حضور در دفتر رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با رئیس و نائب رئیس هیات شمشیربازی این شهرستان دیدار و گفتگو نمود….

محمد رضا خیراندیش؛ رئیس هیات شمشیربازی فارس با حضور در دفتر رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با رئیس و نائب رئیس هیات شمشیربازی این شهرستان دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش  میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیات شمشیربازی لارستان، در آغاز این دیدار  طیبی؛ رئیس اداره ورزش و جوانان  تعامل بیش از پیش این هیات استانی را با هیات لارستان خواستار شد. وی با بیان اینکه لارستان با وسعت و توانمندی ورزشی قابل‌توجه در جنوب استان قادر است نقش تائین کننده ای را در ارتقاء شمشیربازی فارس ایفا کند اظهار داشت: از ابتدای استقرار این هیات در شهرستان، توفیقات چشمگیری را در این ورزش المپیکی به دست آورده ایم که یکی از آنها برگزاری مسابقات استانی شمشیربازی بانوان در سطح قابل قبولی بوده است.

در ادامه  زارع رئیس هیات شمشیربازی لارستان نیز  گفت: با وجود نوپا بودن این ورزش در این خطه و در اندک زمان استقرار این رشته در شهرستان، اما مورد استقبال بسیاری از جوانان قرار گرفته و هم اکنون و پس از یک سال تمرین سه بازیکن آماده(یک تیم) جهت شرکت در مسابقات کشوری داریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هیات شمشیربازی لارستان این آمادگی را دارد که درصورت پذیرفتن فدراسیون، زمستان سال جاری میزبان مسابقات کشوری بزرگسالان باشد.

پس از صحبت های مسئولین ورزشی لارستان؛ محمدرضا خیراندیش رئیس هیات شمشیربازی فارس گفت: لارستان در جنوب فارس یکی از امیدهای شمشیربازی استان است که امیدواریم در سال جاری میزبان بسیاری از برنامه‌های ورزشی این رشته نظیر دوره های آموزشی و مسابقات باشد.

وی افزود: رشته شمشیربازی متکی به تجهیزات است و دشواری تأمین ادوات آن یک اپیدمی در کشور است که البته لارستان  از حیث تجهیزات و امکانات برخوردار می باشد. خیراندیش در پایان قول مساعد داد که دیگر نیازمندی ها و کمبودهای این هیات را پیگیری نماید.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۴:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین