جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ضرورت ایجاد کانون خبرنگاران لارستان برای ایجاد همصدایی و اعتلای لارستان بزرگ

متنی که در ادامه می آید پیشنها جالبی است که از طرف تیم مجله فرهنگی لادستان منتشر شده است. ایده ای جالب که می تواند در راستای اعتلای لارستان بزرگ…

متنی که در ادامه می آید پیشنها جالبی است که از طرف تیم مجله فرهنگی لادستان منتشر شده است. ایده ای جالب که می تواند در راستای اعتلای لارستان بزرگ مفید باشد. میلادلارستان از ابتدا در همین راستا کوشیده و اکنون نیز دست تمام دلسوزان را در این زمینه

به گرمی فشرده و دعوت آن ها را لبیک می گوید. “همانگونه که گاهاْ در رسانه های شهرستان های همجوار نوعی همصدایی و همگونی نظرات و ایده هایی جهت اعتلای شهر و منطقه شان انجام می شود ؛ بد نیست اگر رسانه های لارستان نیز در این امر همگام شوند تا از این طریق صدای لارستان و جنوب را رسا تر به سمع همگان برسانیم .
مجله فرهنگی اجتماعی لادستان – کوله بار حجیم مشکلات شهرستان لارستان و باری که بر دوش نماینده لارستان و مسئولین شهرستان قرار گرفته شده است جامعه ی رسانه ای لارستان را موظف به توجه بیشتر به حوزه ی اطلاع رسانی با استفاده از تکنولوژی ها می نماید.

انتشار اخبار و رویدادهای شهرستان لارستان همواره مورد توجه همه آحاد مردم لارستان چه در داخل و چه در خارج از کشور و جنوب کشور بوده و محرکی جهت ایجاد همدلی و همسویی و همگرایی قشرهای مختلف – بالاخص جنوب کشور – شده است.

نقش رسانه ها جهت ایجاد این همسویی و همدلی آنچنان غیر قابل انکار می باشد که وقوع برخی از رخدادهای مرتبط با مطالبات مردم نیز در بیشتر مواقع از کانال همین رسانه ها به نتیجه مطلوب رسیده است.

با راه اندازی سایت های خبری در لارستان با دیدگاه های مختلف که هر یک نشان از طرز تفکر عده ای از مردم را دارد شاهد تغییرات بسیار وسیعی در حوزه رسانه ای شهرستان بوده ایم، چنانچه هر چند مدت شاهد افزوده شدن رسانه ای اینترنتی و یا کاغذی به جمع فعالین رسانه ای شهرستان بوده ایم .

سایت های و نشریات خبری همچون ، بشارت نو ، صحبت نو ، مجله فرهنگی اجتماعی لادستان ، میلاد لارستان و آفتاب لارستان تا کنون کوشیده اند تا بواسطه آنلاین بودن، اخبار منتشره را در اسرع وقت و از کانال نگاه خویش به سمع مردم برسانند .

اما چیزی که می بایست رسانه های لارستان در آن مسیر گام نهند ، هماهنگی و یک صدایی ، در مسیر پیشرفت لارستان می باشد و امید است رسانه ها به عنوان چشمی بینا و زبانی گویا بتوانند گشاینده دریچه های مشکلات شهرستان بر روی مسئولین و همچنین بازویی دو سویه برای مردم و مسئولین باشند .

اما همانگونه که گاها در رسانه های شهرستان های همجوار ( گراش ، لامرد ، خنج و…) با نام ها و عناوینی از قبیل کانون خبرنگاران و …  نوعی همصدایی و همگونی نظرات و ایده هایی جهت اعتلای شهر و منطقه شان انجام می شود ؛ بد نیست اگر رسانه های لارستان نیز در این امر همگام شوند تا از این طریق صدای لارستان و جنوب را رساتر به سمع همگان برسانیم .

لذا مجله فرهنگی اجتماعی لادستان از همکاران رسانه ای خود این درخواست را دارد که موضوع ایجاد « کانون خبرنگاران لارستان » را به طور جِد در دستور کار خود قرار دهند ؛ تا با راه اندازی هر چه سریع تر این کانون دو هدف اصلی :
” سیاست گذاری خبری شهرستان ” و ” وحدت رویه ای ” را در رأس اهداف و وظایف خود دنبال کند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین