جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 42 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
بمناسبت هفته جهاد کشاورزی؛

فرماندار ویژه لارستان به دیدار کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رفت

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان بر ضرورت تقویت بیش از پیش روحیه جهادی برای پیشبرد کارها تاکید کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان بر ضرورت تقویت بیش از پیش روحیه جهادی برای پیشبرد کارها تاکید کرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت هفته جهاد کشاورزی؛ داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به همراه احسان طاهری و احمد دلاور معاونین فرمانداری و روسای ادارات صمت، منابع طبیعی، محیط زیست، دامپزشکی و فرماندهی بسیج ادارات شهرستان با حضور در معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی لارستان با محمد جواد مظفری رییس و کارکنان این نهاد دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار فرماندار ویژه لارستان، در سخنانی ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی با بیان اینکه با روحیه جهادی می توانیم امنیت غذایی جامعه را تامین کنیم، آنگونه که تاکنون انجام داده ایم، افزود: اين روحيه هم اكنون در مسئولان اجرايي كشور وجود دارد كه بايد از اين ظرفيت‌ها استفاده شود.

داریوش دهقان، روحيه كاركنان جهاد كشاورزي را روحيه ايثارگران جهاد سازندگي در گذشته خواند و تصريح كرد: جهادگران براساس تعهد و علاقه كاري به تعهدات خود عمل مي‌كنند كه اميد است اين روحيه حفظ و تقویت شود.

وی از جهاد كشاورزي به عنوان یکی از ستون های‌‌ محكم انقلاب نام برد و گفت: در گذشته براي توجه به روستاهاي محروم و براي تامين نيازهاي آنان نهادهايي همچون جهاد تشكيل شد كه نيازهاي فوري جامعه روستايي را رفع و در جهت محروميت زدايي تلاش كند.

دهقان، مسئله آب و غذا را از مهم‌ترين مسائل روز عنوان كرد و افزود: جهاد کشاورزی به عنوان متولي امر در اين عرصه ها بايد تلاش كند تا خداي ناكرده كمبودهايي به وجود نيايد و مورد سوء استفاده دشمنان واقع نشود.

نماینده عالی دولت در لارستان، با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های بالای بخش کشاورزی شهرستان، افزود: با حفظ روحیه و فرهنگ جهادی می توان از این توانمندیها در سطح بالا استفاده کرد.

وی گفت:کشاورزان و دامداران اقشار مظلوم جامعه هستند که باید تلاش برای خدمت به آنان مایه افتخار باشد.

وی با بیان اینکه فعالیت جهادگران عرصه کشاورزی باید برای رضایت خدا و توام با حفظ روحیه جهادی باشد، افزود: امروز که بخش کشاورزی و دامداری درگیر بحرانهای مختلف شده لازم است تلاشها مخلصانه باشد.

فرماندار ویژه لارستان، ضمن تاکید بر لزوم حمایت از کشاورزان و دامداران اظهار داشت: کشاورزان و دامداران قشری هستند که با اینکه چندین سال درگیر بحران خشکسالی شده اند، ولی روحیه خود را با توکل به خداوند متعال از دست نداده اند که لازم است جهاد کشاورزی نیز که پشتوانه این قشر است، حمایت لازم را از این گروه ها داشته باشد.

دهقان در پایان بار دیگر با تاکید بر لزوم حفظ روحیه تلاش و کوشش در بخش کشاورزی اظهار داشت: کشاورزی مقوله ای است که حیات جامعه به آن وابسته است.

پیش از این نیز محمد جواد مظفری معاون سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی لارستان گزارشی از عملکرد جهاد کشاورزی لارستان ارائه کرد.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین