شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 10

معرفی نائب رئیس بانوان هیئت کشتی لارستان

به دنبال جذب حداکثری بانوان به سمت کشتی هستیم و برای آموزش این رشته در لار از مربیان و قهرمانان تیم ملی کشتی بانوان دعوت می کنیم.

مسوول هیئت کشتی لارستان، گفت: به دنبال جذب حداکثری بانوان به سمت کشتی هستیم و برای آموزش این رشته در لار از مربیان و قهرمانان تیم ملی کشتی بانوان دعوت می کنیم.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، داود عسکرپور در آئین معارفه نائب رئیس بانوان هیئت کشتی لارستان با اشاره به اینکه کشتی بانوان در رشته آلیش، مجوز فعالیت در کشورمان را دارد، اظهار داشت: این رشته ورزشی مورد تائید اتحادیه جهانی و فدراسیون کشتی است و در حال حاضر بانوان ایران در پیکارهای کشتی آلیش قهرمانی آسیا و جهان مدال های رنگارنگی را کسب می کنند.

وی با بیان اینکه میزبانی اردوهای تیم ملی، رقابت های قهرمانی کشور و استان و همچنین دوره های داوری و مربیگری کشتی آلیش بانوان از اهداف میان مدت و بلندمدت هیئت کشتی لارستان در بخش بانوان است، تصریح کرد: ارتباط و تعامل مستمر با حوزه بانوان اداره ورزش و جوانان لارستان، هیئت کشتی استان فارس و فدراسیون کشتی ایران می تواند در پیشرفت این رشته ورزشی تاثیر بسزایی داشته باشد.

قهرمان کشتی آسیا در ادامه با تاکید بر اینکه تمام قد از بخش بانوان هیئت کشتی لارستان حمایت می کند، افزود: نگاه ویژه ای به مربیان، کشتی گیران و دست اندرکاران حوزه بانوان هیئت کشتی لارستان داریم و در مراسم های مختلف از زحمات آنها قدردانی می شود.

در پایان این نشست، حکم انتصاب فاطمه فولادی به عنوان نائب رئیس بانوان هیئت کشتی لارستان به وی اهدا شد.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین