سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 25

خیرین در ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی پیش قدم شوند

صمد حیدری در گفتگو با خبرنگار میلاد لارستان؛ بار دیگر با ابراز خرسندی از کسب مصوبه ساخت بیمارستان و درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی در لارستان، اظهار کرد: براساس این مصوبه…

صمد حیدری در گفتگو با خبرنگار میلاد لارستان؛ بار دیگر با ابراز خرسندی از کسب مصوبه ساخت بیمارستان و درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی در لارستان، اظهار کرد: براساس این مصوبه احداث ساختمان‌های بیمارستان، درمانگاه و همچنین تجهیز بیمارستان با خیران است و فقط تجهیز درمانگاه تخصصی با سازمان تأمین اجتماعی است.

 وی با درخواست از خیران باهمت و دلسوز لارستان جنوب فارس و شمال هرمزگان خواست تا با مشارکت در این طرح‌های عام‌المنفعه و ماندگار خدمتی با ارزش به مردم محروم این مناطق کنند.

 وی افزود: پس از عملیات کلنگ‌زنی، مسئولیت پیگیری و تأسیس این پروژه بر عهده شورای اسلامی شهر لار گذارده شده است.

 رئیس تأمین اجتماعی لارستان درباره اقدامات صورت گرفته برای ایجاد شعبات اقماری در بخش‌های تابعه لارستان به جهت سهولت در کار و رضایت مردم، تصریح کرد: در حال حاضر، تأمین اجتماعی در بخش جویم لارستان و شهرستان گراش دارای شعبه اقماری است و در آینده نزدیک نیز یک شعبه اقماری دیگر در بخش بیرم لارستان راه‌اندازی می‌شود.

 وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه فعالیت‌های سازمان تأمین اجتماعی در حال تغییر رویه از دستی به مکانیزه شدن است دیگر نیازی به تأسیس شعبات اقماری نیست و در آینده‌ای نزدیک مردم و بیمه‌شدگان می‌توانند از دورترین نقاط کارهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهند و خدمات دریافت کنند.

 حیدری بیان کرد: لارستان دومین شهرستان در استان فارس است که لیست‌های بیمه‌شدگان را با در اختیار قراردادن کد و رمز به کارفرمایان به صورت کاملاً اینترنتی و محرمانه دریافت می‌کند و دیگر نیازی به مراجعه حضوری کارفرمایان به شعب نیست.

 وی با برشمردن آثار مثبت مکانیزه شدن ارائه خدمات بیمه‌ای، تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک کارت‌های الکترونیکی جای دفترچه‌های بیمه کنونی را گرفته و تمام خدمات به صورت مکانیزه ارائه می شود.

 رئیس تأمین اجتماعی لارستان با اشاره به خدمات این سازمان خاطرنشان کرد: بیمه تأمین اجتماعی علاوه بر خدمات درمانی، خدماتی دیگر همچون دستمزد ایام بیماری، بارداری، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه کفن و دفن، پرداخت مقرری بیکاری، غرامت نقص عضو، مستمری بازنشستگی، از کار افتادگی، مستمری بازماندگان و غیره ارائه می‌کند.

 وی خاطر نشان کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته و همکاری خوب پزشکان لارستانی، کمیسیون پزشکی بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی شهرستان‌های مُهر، خنج، گراش، لامرد، قیر و کارزین و لارستان به مرکزیت شعبه لارستان برگزار می‌شود.

مصاحبه: حسن فراست

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۳:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین