شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

جزئیات کنکور سراسری ۱۴۰۱ در لارستان اعلام شد

آزمون سراسری ۱۴۰۱ در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه ۸ تا ۱۱ تیرماه برگزار می‌شود.

رییس آموزش و پرورش لارستان، به تشریح جزئیات آزمون سراسری ۱۴۰۱ پرداخت و گفت: این آزمون در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه ۸ تا ۱۱ تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان عبدالحمید اخوان ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ در پنج حوزه امتحانی(شهید فراست،شهید زرگری، شهید نصیری، شهید بهشتی و مجتمع غدیر) برگزار می‌شود و داوطلبان باید در یک مرحله و در یک جلسه به سئوالات اختصاصی و عمومی تعیین شده پاسخ دهند.

به گفته معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش لارستان، آزمون عمومی و اختصاصی گروه هنر ۸ تیر، گروه های علوم انسانی و ریاضی ۹ تیر ،گروه تجربی ۱۰ تیر و زبان خارجی ۱۱ تیرماه در حوزه های تعیین شده با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری مناسب برگزار خواهد شد.

مهندس اخوان، با اشاره به اینکه در شهرستان لارستان در مجموع بیش از ۱۸۳٠ داوطلب با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت خاطر نشان کرد: از این تعداد ۱۲۳۹ داوطلب زن و ۵۹۴ داوطلب مرد میباشند که ۱۵۷ داوطلب در گروه ریاضی و فنی، ۶۶۵ داوطلب در گروه تجربی، ۵۱۶ داوطلب در گروه انسانی، ۲۳۶ نفر در گروه هنر و ۲۶۰ داوطلب در گروه زبان های خارجی شرکت دارند.

  کارت های شرکت در‌ کنکور‌ همه داوطلبان‌ گروه های‌ آزمایشی‌ علوم‌ ریاضی‌ و فنی‌، علوم‌ تجربی‌، علوم انسانی‌، هنر و زبانهای خارجی‌ به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه پنجم تیر لغایت سه شنبه ۸ تیر برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع ­رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

متقاضیان شرکت در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

متقاضیانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه‌های آزمایشی دوم و سوم (گروه‌های آزمایشی هنر و زبانهای خارجی) خود نیز اقدام کنند.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین