شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
مدير كل راه و شهرسازى لارستـان:

تمامى جبهه هاى كارى براى احداث باند دوم بزرگراه جهرم – لار – بندرعباس فعال است

حسن شبانى، مديركل راه و شهرسازى لارستـان، آخرين وضعيت پيمانكاران و فعاليت هاى صورت گرفته در بزرگراره جهرم – لار – بندرعباس را تشريح كرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستـان ، حسن شبانى، مديركل راه و شهرسازى لارستـان، طى بازديد ميدانى كه با حضور دستاران، مديريت  ساخت و توسعه راهها ، خجسته مديريت  راهدارى اين اداره كل صورت گرفت ، آخرين وضعيت پيمانكاران و فعاليت هاى صورت گرفته در بزرگراره جهرم – لار – بندرعباس را تشريح كرد.

شبانى با بيان اينكه اين محور مواصلاتى به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار است و در این راستا تلاش شده در تکمیل آن تسریع شود ، افزود: از سه راهى دبيران كه ابتداى حوزه استحفاظى اين اداره كل محسوب ميشود شركت پيمانكارى زيدون كوش تا قبل از تونل وحدت عملیات لایه اول آسفالت ٦/٥ كيلومتر از اين قطعه را به صورت كامل انجام داده است.

وى در ادامه با اشاره به اينكه از سنوات گذشته پس از پيمان سپارى در قطعات ، فعاليت احداث باند دوم در آن کلید خورده و بعضا عملیات اجرایی آنها نيز آغاز شده بود اما به دلایل كند بودن و غیرفعال بودن جبهه هاى كارى ، مسير توسعه و تكميل در آن مسکوت مانده بود كه با شتاب بخشى به روند اجرايى ، هم اكنون وضعيت مناسبى در اين مسير به وجود آمده است .

وى در خصوص فعاليت پيمانكار مستقر در گردنه بریز كه توسط شركت استحکام راه در حال انجام است ، گفت : تقریبا ابنیه فنی در اين مسير به اتمام رسيده و در دو کیلومتر از اين مسير ٥ كيلومترى لايه ى اول آسفالت اجرا شده است و مابقى فعاليت جهت تكميل پروژه در حال مراحل عملياتى است .

شبانى تصريح كرد : در قطعه تحويل شده از سوى شركت ساخت و توسعه زيريناهاى حمل و نقل كشور به شرکت پيمانكارى آب و خاک ، هم اكنون عمليات آسفالت لايه اول ٦ کیلومتر از ١٣ کیلومتر آن اجرا شده و ٣ کیلومتر در مرحله بيس قرار گرفته و  ٤ کیلومتر باقى مانده نيز در مراحل پايانى خاکریزی قرار دارد.

وى در ادامه با بيان اينكه مشكلات سوخت فعاليت پيمانكاران را تحت تاثير قرار داده است به تشريح اقدامات صورت گرفته در محور لار – بندرعباس پرداخت و گفت : شركت پيمانكارى یاقوت هامرز عمليات اجرايى ٨ کیلومتر تحت قرار داد خود را به صورت يك لايه و ٥ کیلومتراز اين ٨ کیلومتر را به صورت دو لايه اجرايى نموده و پيگيرى براى اقدامات ايمن سازى مسير در حال انجام است .

مديركل راه و شهرسازى لارستـان، خاطر نشان كرد: الحمدلله بعضى از پيمانكاران ما حياتى بودن پروژه را به خوبى درك نموده و با علم به اين موضوع كه طولانی شدن مدت اجرای پروژه‌های عمرانی باعث نارضایتی و افزایش هزینه اجراى آنها شده است با سرعت در حال تكميل تعهدات خود هستند كه بر اين اساس در ٣٠ کیلومتر بعدی محور لار – بندرعباس شركت پيمانكارى گور بند راه بندر با وجود تازگى در شروع فعاليت در ٧ كيلومتر اول پر توان درحال انجام خاکریزی بوده و در ٢٣ كيلومتر مابقى درحال دکاپاژ و بستر سازی می باشد.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین