پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

سازمان تبلیغات اسلامی، نهادی موثر در زمینه احیا و اشاعه فرهنگ دینی-اسلامی در جامعه

فرماندار ویژه لارستان و جمعی از مسئولین شهرستان با رئیس و کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دیدار کرد

فرماندار ویژه لارستان و جمعی از مسئولین شهرستان با رئیس و کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دیدار کرد

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان به همراه معاونین فرمانداری و مسئولین شهرستان با حضور در سازمان تبلیغات اسلامی لارستان با حضرت حجت الاسلام والمسلمین مهدی اقبالی رئیس و کارکنان این اداره دیدار و گفتگو نمود.

داریوش دهقان، در این دیدار ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در سخنانی با اشاره به رسالت مهم اداره تبلیغات اسلامی بیان داشت: مهم ترین فعالیت‌ها در اداره تبلیغات اسلامی، تبلیغ و تبیین دین و فرهنگ ناب اسلامی، پشتیبانی و نظارت بر تبلیغات دینی مردم است.

وی نظارت بر کارهای فرهنگی مذهبی در شهرستان را یکی دیگر از فعالیت‌های این اداره بیان و افزود: برنامه های فرهنگی و مذهبی شهرستان باید با محوریت تبلیغات اسلامی در جهت  احیا دین و رسوا کردن دسیسه های دشمنان اسلام باشد.

فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نهادی موثر در زمینه احیا و اشاعه فرهنگ دینی-اسلامی در جامعه و ترویج اخلاق است که در راستای تبلیغ فرهنگ دینی و تعمیق ایمان و باورهای مذهبی، وظیفه نشر و معرفی معارف و آرمان‌های الهی و سیاسی انقلاب را نیز برعهده دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی اقبالی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان هم در سخنانی به تشریح برنامه‌ها و فعالیتهای این نهاد فرهنگی اشاره کرد و افزود: این اداره با همکاری روحانیون ،هیات های مذهبی ،فرمانداری و سایر ادارات و….در اجرای برنامه های مختلف فرهنگی ،قرآنی و تبلیغی فعالیت های بسیار پر ثمر و مفیدی را در سطح شهرستان داشته است.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۴:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین