چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

امانتداری و رفع موانع ثبتی مردم، رسالت اداره ثبت اسناد واملاک

بمناسبت هفته قوه قضائیه، فرماندار ویژه لارستان و مسئولین شهرستان با رییس ثبت اسناد و املاک شهرستان و کارکنان این اداره دیدار و گفتگو نمودند.

بمناسبت هفته قوه قضائیه، فرماندار ویژه لارستان و مسئولین شهرستان با رییس ثبت اسناد و املاک شهرستان و کارکنان این اداره دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، به اتفاق احسان طاهری معاون فرمانداری ویژه لارستان و مسئولین شهرستان با حضور در ثبت اسناد و املاک شهرستان با عبدا… جهانپور عمله رییس و کارکنان این اداره دیدار و این هفته را به آنها تبریک گفتند و از تلاشهای بی وقفه آنان تقدیر کردند.

فرماندار ویژه لارستان، در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت ا…دكتربهشتی و شهدای هفتم تیر، در سخنانی از تلاش ها و خدمات رییس ثبت اسناد و املاک شهرستان و کارکنان این اداره تقدیر و تشکر کرد و توفیق خدمتگزاری وسلامتی آنها را از درگاه احدیت خواستار شد.

داریوش دهقان گفت: امانتداری و رفع موانع ثبتی مردم رسالت اصلی اداره ثبت اسناد واملاک است.

وی بیان داشت: رییس و کارکنان ثبت اسناد و املاک، امین اموال و املاک مردم هستند و باید در حوزه کاری خود نهایت دقت و تلاش لازم را انجام دهند.

رییس ثبت اسناد و املاک لارستان هم در این دیدار از تعامل و همکاری خوب فرماندار و دستگاه های اجرایی شهرستان با اداره ثبت اسناد و املاک لارستان قدردانی کرد.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین