جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 22 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5
در دیدار مدیر کل فرودگاه بین المللی لارستان با فرمانده انتظامی لارستان مطرح شد:

تاکید بر افزایش پرسنل پلیس کنترل مرز هوایی فرودگاه لارستان

در دیدار مدیر کل فرودگاه بین المللی لارستان با فرمانده انتظامی لارستان بر افزایش تعداد پرسنل پلیس کنترل مرز هوایی فرودگاه لارستان تاکید شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از…

در دیدار مدیر کل فرودگاه بین المللی لارستان با فرمانده انتظامی لارستان بر افزایش تعداد پرسنل پلیس کنترل مرز هوایی فرودگاه لارستان تاکید شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه بین المللی لارستان  صولتی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب سرهنگ  یوسفی به سمت فرماندهی انتظامی منطقه لارستان، بر افزایش تعداد پرسنل کنترل مرز هوایی کشور با توجه به افزایش پروازهای خارجی از این فرودگاه، در راستای ارائه تسهیلات و امر خدمت رسانی مطلوب تر به مسافران تاکید نمود. وی همچنین از تلاش و زحمات پرسنل کنترل مرز هوایی در حفظ امنیت، آسایش و رفاه مردم ولایت مدار ایران اسلامی قدردانی نمود.

سرهنگ یوسفی نیز با توجه به افزایش پروازها از فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی درخصوص پیگیری افزایش تعداد پرسنل مرز هوایی این فرودگاه در راستای رفاه حال مسافران قول مساعد و از مدیر کل فرودگاه در جهت همکاری و تعامل خوب با پلیس گذرنامه این فرودگاه تشکر و قدردانی کرد.

در این دیدار رئیس حراست و جمعی از مسئولان فرودگاهی نیز حضور داشتند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین