پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
رئیس دادگستری لارستان:

همشهریان می توانند بدون هماهنگی قبلی با مسئولان دادگستری لارستان ملاقات نمایند

حسن ختام ویژه برنامه های هفته قوه قضاییه دیدار مردمی مسئولان دادگستری و دادستان لارستان و پیگیری مطالبات و درخواست های مردمی بود. به گزارش میلاد لارستان؛ در شامگاه هفتم…

حسن ختام ویژه برنامه های هفته قوه قضاییه دیدار مردمی مسئولان دادگستری و دادستان لارستان و پیگیری مطالبات و درخواست های مردمی بود.

به گزارش میلاد لارستان؛ در شامگاه هفتم تیر ماه دیدار مردمی و جلسه پرسش و پاسخ مسئولان دادگستری لارستان با حضور روان بین رییس دادگستری، ابراهیمی دادستان و اسفندیاری مسئول حفاظت و اطلاعات در محل امام زاده میرعلی بن حسین (ع) برگزار شد.

در این مراسم رئیس دادگستری لارستان ضمن استماع درخواستها و مطالبات مردمی در سخنانی اظهار داشت: به عموم مردم لارستان این اطمینان خاطر را می دهیم که همه روزه در دادگستری لارستان بر روی آنها باز است. وی افزود: ملاقات مردمی در مجموعه قضایی محدود به ماه یا روز و ساعات خاصی نیست و نیاز به هیچگونه هماهنگی قبلی ندارد و همشهریان می توانند روزانه با رییس دادگاه و دادستان ملاقات حضوری داشته و مشکلات قضایی خود را بیان و پیگیری کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در جامعه دستگاه قضایی یکی از نهادهای مهم و تاثیر گذار در امر اجرای عدالت اجتماعی و به نوعی نقطه امید مردم در حل مشکلات قضایی شان است اظهار داشت:  روشن و مبرهن است که وجود برنامه های کاربردی در امر اطلاع رسانی نسبت به خدمات این نهاد، بخصوص در هفته قوه قضائیه، می‌تواند پل های ارتباطی بیشتری بین مردم و این مجموعه ایجاد نماید. وی گفت:‌ با بالا بردن آگاهی عمومی در باب عملکرد این نهاد امید است مسیر جهت  گره گشایی مشکلات عموم مردم فراهم گردد.

 

خبرنگار: سحر طاهری 

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۳:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین