سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

دستور ۱۰ میلیارد ریالی استاندار فارس جهت تکمیل موزه دفاع مقدس لارستان

 استاندار فارس  با اختصاص ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی از محل بودجه استانداری جهت تکمیل موزه دفاع مقدس لارستان موافقت نمود. به گزارش میلادلارستان در حاشیه بازدید دکتر…

 استاندار فارس  با اختصاص ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی از محل بودجه استانداری جهت تکمیل موزه دفاع مقدس لارستان موافقت نمود.

به گزارش میلادلارستان در حاشیه بازدید دکتر ایمانیه از شهرستان لارستان و با حضور در مرقد سید مجتبی موسوی لاری نماینده سابق ولی فقیه در لارستان، حاج کاظم زینلی از رزمندگان دفاع مقدس و مسئول راه اندازی موزه دفاع مقدس لار با بیان اینکه یکی از آرزوهای رزمندگان و خانواده شهدا در شهرستان این است که یادگاری هایی که از عزیزانشان باقی مانده در جایی امن و شکیل به مردم نشان داده شود گفت: از استاندار محترم تقاضا داریم با اختصاص بودجه مناسب در جهت تکمیل موزه دفاع مقدس لار که سالهاست کار آن شروع شده اما بدلیل کمبود اعتبار نیمه کاره مانده است همت گمارند.

در ادامه دکتر ایمانیه استاندار فارس با درخواست از نوازالله شریفی شهردار لار جهت تکمیل این موزه با اختصاص ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی از محل بودجه استانداری موافقت نمود.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین