یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

فرماندار ویژه لارستان: اطمینان میدهم با پیگیری ها “استقلال بودجه” مجتمع اموزش عالی لارستان به نتیجه میرسد؛ تلاشمان را ادامه می دهیم

اعضای هیئت علمی و کارکنان مجتمع آموزش عالی با حضور در دفتر فرماندار ویژه لارستان به بیان درخواست ها و مشکلات موجود در راه توسعه این مجتمع پرداختند. به گزارش…

اعضای هیئت علمی و کارکنان مجتمع آموزش عالی با حضور در دفتر فرماندار ویژه لارستان به بیان درخواست ها و مشکلات موجود در راه توسعه این مجتمع پرداختند.

به گزارش میلاد لارستان در ابتدای این جلسه کارکنان و اعضای هیات علمی مجتمع درخواست های خود در خصوص نگرانی از حذف استقلال کد بودجه و الحاق آن به دانشگاه شیراز، حذف جذب دانشجو در رشته روانشناسی، پیگیری در جهت موافقت قطعی نام مجتمع ، همکاری مسئولین شهرستان در جهت ارتقا مجتمع به دانشگاه و پیگیری افزایش رشته های مختلف در مجتمع را بیان نمودند.

  

در ادامه دهقان فرماندار ویژه لارستان با ابراز خرسندی از انسجام و دغدغه مندی در بین کارکنان و اعضای هیئت علمی این مجتمع گفت: ما نیز نسبت به مسائل موجود در مجتمع آموزش عالی لارستان دغدغه داشته و باید بیشتر کمک نماییم تا مجتمع بیشتر در موضوعات پژوهشی و ساختاری قدم بردارد.

وی  ادامه داد: در سال گذشته بیان شد قرار است کد بودجه مجتمع آموزش عالی و دانشکده علوم پزشکی لارستان حذف شده و هر دو زیر نظر شیراز قرار بگیرند که با کمک مسئولین تلاش شد تا استقلال بودجه ای هر دو مجموعه حفظ شود اما متاسفانه جهت مجتمع آموزش عالی این موضوع هنوز محقق نشده است.

فرماندار ویژه لارستان با اظهار اینکه بارها تصمیم داشتیم که با حضور در تهران این مورد را مجددا پیگیری نماییم اما بدلیل مشغله سفر استاندار به شهرستان و گردهمایی فرمانداران این پیگیری به عقب افتاد اذعان نمود: اما تماس ها و پیگیری های مکرری در این خصوص صورت داده ایم و قطعا کماکان این پیگیری ها حتی به صورت حضوری صورت خواهد گرفت تا نتیجه مطلوب حاصل گردد.

 دهقان افزود: دانشگاه منشأ و تولیدکننده امید در جامعه است و این اطمینان را می دهم با پیگیری ها و استفاده از همه ظرفیت ها هم موضوع استقلال بودجه و هم بازگرداندن رشته روانشناسی به مجتمع به نتیجه برسد.

این مقام مسئول با درخواست از مسئولین مجتمع در خصوص پیگیری در جهت افزایش و جذب هیئت علمی توانمند اظهار نمود: باید سعی شود با جذب عضو هیئت علمی و اختصاص رشته های مختلف در جهت ارتقا مجتمع به دانشگاه قدم برداشت. ما توقع داریم با توجه به ارتباطات مردم شهرستان با کشورهای حوزه خلیج فارس دانشگاه لارستان یک دانشگاه بین المللی گردد.

دهقان با بیان اینکه  نباید در مقابل اتفاقاتی که در مجتمع در خصوص حذف استقلال بودجه و یا حذف رشته روانشناسی افتاده است بی توجه باشیم اظهار داشت:  دانشگاه در هر شهر آبروی آن شهر قلمداد می شود و باید در مقابل هر موضوعی که باعث پسرفت می شود دغدغه داشت و پیگیری کرد. هر کس هر راهکار و ظرفیتی دارد باید بکار گیرد تا بتوان به نتیجه مطلوب رسید.

در پایان این نشست فرماندار ویژه لارستان از اعضای هیئت علمی و کارکنان مجتمع درخواست نمود دبیرخانه آمایش سرزمینی شهرستان را در مجتمع تشکیل داده و در خصوص ظرفیت های موجود در شهرستان در تمام حوزه های مختلف برای پیشرفت در آینده برنامه ریزی نمایند تا در طرف آمایش سرزمینی در کشور ثبت گردد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۷:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین