دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

چند پیشنهاد مشارکت مردم در ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی جنوب فارس

بحمدا… پس از تلاشها و پیگیری های مستمر دکتر جمشید جعفرپور، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، چندی پیش مجوز ساخت بیمارستان و درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی اخد گردید…

بحمدا… پس از تلاشها و پیگیری های مستمر دکتر جمشید جعفرپور، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، چندی پیش مجوز ساخت بیمارستان و درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی اخد گردید و کلنگ احداث آن توسط دکتر نوربخش، مدیرعامل محترم سازمان تأمین اجتماعی به زمین زده شد.

گویا براساس توافقات انجام شده، ساخت ساختمان های بیمارستان و درمانگاه و همچنین تجهیز بیمارستان برعهده خیرین گذارده شده و فقط تجهیز درمانگاه و تأمین کادر درمانی آن، به عهده سازمان تأمین اجتماعی است.

از طرفی نیز، زمین مورد نیاز این مهم، ۱۰ هزار متر مربع می باشد که؛ در حال حاضر ۴ هزار متر مربع از سوی خیر بزرگوار جناب آقای صالح پور، جهت انجام این کار ماندگار و عام المنفعه اختصاص داده شده است و بدین ترتیب، مقدار ۶ هزار متر مربع جهت شروع بکار تأسیس این مراکز درمانی کمبود وجود دارد و امید می رود با همکاری خیرین محترم و زمین داران گرانقدر در این محل، هرچه سریعتر مشکل خرید زمین رفع گردد.

اما آنچه نیاز به مطرح کردن دارد، تأمین هزینه های ساخت این مکان مهم است که می تواند باعث رونق و پیشرفت جنوب فارس و شمال هرمزگان گردد. همانطور که اشاره گردید، هزینه ساخت ساختمان های بیمارستان و درمانگاه و همچنین تجهیز بیمارستان همانند گذشته، بر دوش خیرین بلند همت این مناطق گذارده شده است. بدین ترتیب باید همه و همه و هرکس به حد توان خود، در جهت اجرایی کردن این پروژه، که می تواند باعث خیرات و برکات دنیوی و اُخروی گردد، دست بکار شویم و در این امر خیر دخیل گردیم.

جهت افزایش مشارکتهای مردمی و ورود علاقمندان به این کار مهم، چند راهکار پیشنهاد می شود و امید می رود مورد توجه دست اندرکاران و بخصوص شورای اسلامی شهر لار که متولی ساخت این اماکن می باشد، قرار گیرد و در عمل اجرایی شود:

*   نصب تابلو در سطح شهر و بخصوص در محل فرودگاه بین المللی لارستان که محل تردد خیرین و نیک اندیشان از شهرهای مختلف می باشد.

*    تعیین شماره حساب اختصاصی به این پروژه در یک بانک خاص جهت دسترسی آسان تر مردم.

*  توزیع اوراق مشارکت در اماکن عمومی مثل: مساجد، نماز جمعه، پارک ها، فرودگاه و غیره.

*   درخواست از اداراتی همچون؛ اوقاف و امور خیریه جهت اختصاص بودجه از محل درآمد موقوفات.

نگارنده: حسن فراست

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین