پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
برای اولین بار در تاریخ ورزش کشتی لارستان

برگزاری دوره آموزش کشتی بانوان زیر نظر قهرمان جهان در لار

نائب رئیس بانوان هیئت کشتی لارستان از برگزاری دوره آموزشی کشتی بانوان زیر نظر قهرمان کشتی آلیش بانوان جهان در لار خبر داد.

نائب رئیس بانوان هیئت کشتی لارستان از برگزاری دوره آموزشی کشتی بانوان زیر نظر قهرمان کشتی آلیش بانوان جهان در لار خبر داد.
به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، فاطمه فولادی با اعلام این خبر اظهار داشت: برای اولین بار در طول تاریخ کشتی لارستان، کلاس آموزشی کشتی بانوان زیر نظر قهرمان کشتی آلیش بانوان جهان در لار برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه هماهنگی های لازم با یکی از قهرمانان کشتی آلیش بانوان جهان برای آموزش در لار صورت گرفته است، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰ بانوی لارستانی برای حضور در دوره های آموزشی کشتی اعلام آمادگی کردند.
نائب رئیس بانوان هیئت کشتی لارستان با تاکید بر اینکه فعالیت کشتی آلیش بانوان در ایران مجوز قانونی دارد و بانوان کشتی گیر کشورمان همه ساله در پیکارهای قهرمانی آسیا و جهان افتخارآفرینی می کنند، افرود: بانوان علاقه مند به رشته کشتی آلیش برای ثبت نام در دوره های آموزشی این رشته ورزشی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به اداره ورزش و جوانان لارستان مراجعه و یا با شماره های ۰۹۱۷۷۸۱۰۰۵۶، ۰۹۱۷۹۸۱۵۵۲۷ و ۰۹۱۷۱۸۳۹۷۶۲ تماس بگیرند.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین