شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
برای حضور در لیگ دسته یک کشور؛

عقد قرارداد کشتی گیر لارستانی با تیم کارینا شمال نور مازندران

کشتی گیر آزادکار لارستانی برای حضور در پیکارهای لیگ دسته یک کشور با عقد قراردادی به تیم کارینا شمال نور مازندران پیوست.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان، گفت: کشتی گیر آزادکار لارستانی برای حضور در پیکارهای لیگ دسته یک کشور با عقد قراردادی به تیم کارینا شمال نور مازندران پیوست.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، محمدحسن طیبی با اعلام این خبر اظهار داشت: با دعوت مراد محمدی عنوان دار جهان و المپیک، محمدرضا عسکرپور کشتی گیر لارستانی با عقد قراردادی به تیم کارینا شمال نور مازندران پیوست تا در ترکیب این تیم با رقبای خود در پیکارهای لیگ دسته یک کشور مبارزه کند.

وی با اشاره به اینکه رقابت های کشتی آزاد لیگ دسته یک کشور با حضور ۱۷ تیم از روز بیست و سوم تیرماه آغاز می شود، تصریح کرد: محمدرضا عسکرپور لارستانی در وزن ۷۴ کیلو در این مسابقات حضور دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با بیان اینکه مراد محمدی به عنوان سرمربی، هدایت تیم کارینا شمال نور مازندران را در این پیکارها به عهده دارد، ابراز داشت: دور رفت رقابت های لیگ دسته یک کشتی آزاد و فرنگی کشور گرامیداشت شهید کشتی گیر شاهرخ ضرغام به ترتیب روزهای ۲۳ و ۲۷ تیرماه برگزار می شود.

طیبی با تاکید بر اینکه محمدرضا عسکرپور از تیم های مختلف لیگ دسته یک کشور پیشنهاد همکاری داشته است، ادامه داد: این کشتی گیر لارستانی چندین عنوان قهرمانی کشور و رقابت های بین المللی را دارد و از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران به اردوهای مختلف تیم ملی دعوت شده است.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین