دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
در گفتگو با خواننده جوان لارستانی مطرح شد:

موسیقی می تواند با حمایت درست در اختیار زبان لاری باشد؛ صفر تا صد موزیک هایم با هزینه شخصی است

جایگاه نخست  برنامه ی تلویزیونی ( مهمونی ) شبکه فارس ، ویژه برنامه ی افطار ، که در ارزیابی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با  کسب رتبه ی ۹۳ بین…

جایگاه نخست  برنامه ی تلویزیونی ( مهمونی ) شبکه فارس ، ویژه برنامه ی افطار ، که در ارزیابی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با  کسب رتبه ی ۹۳ بین *( تمامی استان های کشور )* ، جایگاه نخست را بدست آورده است، پخش موزیکِ (خدا) ویژه ی ماه مبارک رمضان ۹۹ ،  از صداوسیمایِ کیش، اجرای تیتراژ تلویزیونی ماه مبارک رمضان ۹۹ ، ویژه برنامه افطار ( مهمونی ) از شبکه فارس و  همکاری با نوازندگان برجسته ی سینما و تلویزیون از جمله بابک شهرکی  در سریال ستایش ، دردسرهای عظیم ، زن بابا ، از شبکه ۳، پیام طونی در سریال پنجمین خورشید شبکه ۳ و  آسمان همیشه ابری نیست درشبکه ۱، فرشید ادهمی در  سریال پریا شبکه ۳ و  سریال سرّ دلبران شبکه ۱، کیان دارات در سریال دلدار شبکه ۲ بخش هایی از افتخارات خواننده پاپ لارستانی است که میهمان مصاحبه میلاد لارستان شده است.

 همکاری با آقایان فیروز ویسانلو، عظیم روحانی، امیرحسین محمودی و بهنام حکیم . که همگی جزء نوازندگان برجسته ی سینما و تلویزیون و خوانندگانی همچون  محسن یگانه، فرزاد فرزین، رضا صادقی، علی لهراسبی، محسن ابراهیم زاده، فریدون آسرایی، بهنام بانی، بابک جهانبخش و … از دیگر افتخارات این خواننده جوان و ۳۸ ساله لارستانی می باشد. هادی حبشی در گفتگو با میلاد لارستان می گوید:

نام و نام خانوادگی، محل تولد، و تحصیلاتتان ؟

هادی حبشی هستم.  متولد سال ۱۳۶۳ در لارستان. عضو انجمن موسیقی لارستان و  خواننده ی رسمی صداوسیما. دارای مدرک دیپلم

در چه خانواده ای به دنیا آمده اید ؟

در خانواده ای کاملا فرهنگی .

از چه سالی شروع به کار کرده اید؟

شروع کارهای من از سال ۸۴ بوده ، که اوایل بصورت آماتور در این رشته فعالیت داشته ام ، و سپس از سال ۸۸ بصورت حرفه ای وارد این عرصه شده ، و همکاری با ترانه سرا های مطرح کشور را آغاز کرده و همچنین همکاری با اکثر نوازنده های برجسته سینما و سریال های خانگی و صداوسیما شبکه ۳ ، ۲ ، ۱ ، که از آن زمان تا به امروز نیز ، ادامه داشته است.

چه سبکی میخوانید؟

سبک پاپ

اساتید شما در موسیقی چه افرادی بوده اند

 استاد بزرگوار جناب جلال امیر پورسعید و آقای نستوه رمضانی .

تاکنون دوره های آموزشی نیز برای دیگران برگزار کرده اید ؟

خیر . بخاطرت مشغله ی زیاد کاری

خانواده‌ تان موافق خوندن شما هستند یا خیر؟

قطعا بلی

فکر می کنید چند درصد لارستانی ها شما را میشناسند؟

دوست دارم این سوال را ، شما به صورت نظر سنجی ، از عموم مطرح بفرمائید

شغل اصلی تان خوانندگی است ؟

 متاسفانه خیر ، بنده کارمند هستم ، چون بودجه ی صفر تا صد موزیک هایم ، با هزینه ی شخصی بنده ، جمع آوری میشود .

غیر از موسیقی و خوندن دوست دارید چه کاری انجام بدهید که تا به حال انجام نداده اید؟

حمایت از کودکان کار ، و نیز به امید ریشه کن شدن این موضوع در جامعه

اگر خواننده نمیشدید چه حرفه ای را انتخاب میکردید

باز هم موسیقی و خوانندگی

خودتان را در حرفه موسیقی موفق میدانید؟

.از دیدگاه خودم ، نسبتا بله ، اما چون دیدگاه بنده فراتر از چیزهایی هست ، که تا به امروز اتفاق افتاده است ، اهداف های زیادی هنوز مانده ، که به سرانجام نرسیده است.

بیشتر دوست دارید که موضوع شعرهایی که میخونید چه باشد؟

دوست دارم چند کار با موضوعات مناسبتی بسته شود ولی در کل ، کارهای احساسی و شاد که عموم مردم جامعه که بیشترین مخاطبین آن ، جوانان هستند را ، در راس کارهایم قرار داده ام .

از سروده های شاعران لارستانی نیز در ترانه های خود استفاده برده اید؟

بله ، دوست عزیزم جناب آقای عباس پویان

به نظر شما تا چه حد ترانه و موسیقی می تواند در خدمت حفظ زبان لاری و لارستانی موثر باشد؟

قطعا ، بسیار زیاد .آنهم با حمایت ، حمایت ، حمایت ، که تا به امروز ، هیچ سرانجامی نداشته است .

کدام یک از کارهایتان بیشترین مخاطب را داشته و کدام یک بیشتر به دل خودتان نشسته است؟

فکر میکنم از دیدگاه شنوندگان ، آهنگ یه روزی و آهنگ وانمود ، بیشترین بازخورد را داشته است که این موزیک ها ، بعنوان آهنگ پیشواز ایرانسل و همچنین کاندید جشنواره ی ایرانسل ، بعنوان ۱۰ موزیک برتر ایرانسلی ، در سال ۹۷ نیز ، معرفی شده است.

و اما از دیدگاه بنده ، آهنگ ( خدا ) ، که بعنوان تیتراژ تلویزیونی ماه رمضان بود ، که از شبکه های فارس و کیش پخش میشد ، و همچنین آهنگ ( مهمونی ) که امسال برای دومین سال متوالی ، بعنوان تیتراژ تلویزیونی در ماه رمضان ، از شبکه های فارس و کیش پخش شده و از همه مهمتر ، این موزیک از شبکه جهانی آی فیلم IFILM نیز بصورت موزیک ویدئو به روی آنتن رفته است را ، دوست دارم .

به نظر شما موسیقی و خوانندگی افرادی چون شما که در صدا و سیما نیز حضور داشته اید چگونه می تواند در معرقی۵ شهرستان جنوب فارس به کشور مفید باشد و شما چه اقدامی در این زمینه تا کنون انجام داده اید؟

به نظر من ، موسیقی میتواند ، در شناخت لارستان در سطح کشور ، بسیار حائز اهمیت باشد و با دعوت هایی که از بنده در برنامه های مختلف صداوسیما میشود ، هر بار بعد از معرفی خواننده اسم لارستان در کنار آن نیز ، برده میشود . در یکی از برنامه زنده تلویزیونی که از ( شبکه سراسری شما ) پخش میشد ، اسم لارستان و مکان های دیدنی و سوغات لارستان ، نام برده شد و همچنین به درخواست مجری برنامه ، با زبان لاری ، قطعه ای نیز اجرا شد و در یکی از برنامه ها از آقای علی ثمری لاری ، بابت حمایت مالی جهت بستن قطعه ی ( خدا ) نام برده ام ، و برای چندین بار ، در همین مصاحبه از ایشان تشکر و قدردانی می نمایم .

سبک موسقی های انقلابی و حماسی را چگونه می دانید و آیا در این زمینه نیز ورود نموده اید؟

قطعا هر یک از سبک های موسیقی ، جایگاه خاص خودش را دارد ، و موسیقی در زمینه ی انقلابی در سال های اخیر پیشرفت های چشم گیری داشته است و در این زمینه ، به زودی موزیکی که در حال ساخت است ، با صدای بنده نیز وارد بازار و همچنین آرشیو صداوسیما نیز خواهد شد .

انتظار شما از مسئولان حوزه فرهنگی شهرستان و استان فارس چیست؟

. انتظارات خاصی نیست ، جز حمایت مالی ، جهت فراهم ساختن زمینه ای مناسب تر ، برای پیشبرد و شناخت بیشترِ نام لارستان ، در زمینه های فرهنگی ، آنهم در سطح یکِ کشوری و صداوسیما .
انتظار شما از مسئولان ارشد شهرستان چیست؟ چه حمایت هایی باید صورت بگیرد

گله مندی زیاد از همه ی مسئولان دولتی و همچنین ارگان های خصوصی و از همه مهمتر خیرین بزرگوار ، که متاسفانه سر سوزن ، تا به امروز از بنده حمایتی شکل نگرفته است ، و در این زمینه قطعا اگر حمایتی شکل بگیرد ، این مسیر ، به اهداف اصلی خود نزدیک و نزدیک تر خواهد شد و پرچم لارستان بزرگ ، آنهم به اسم واقعی ، در سطح کشور به احتزاز در خواهد امد.

به امید آنروز …

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین