جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

احتمال اعمال محدودیت های کرونایی در فارس

متأسفانه بر اساس آمارهای اعلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، درگیر مرحله جدیدی از شیوع ویروس کرونا شده‌ایم که بخشی از جامعه را درگیر کرده است.

اسماعیل محبی پور، جانشین استاندار فارس در ستاد مدیریت کرونا در جلسه اضطراری استانی ستاد مدیریت کرونا در فارس؛ گفت: متأسفانه بر اساس آمارهای اعلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، درگیر مرحله جدیدی از شیوع ویروس کرونا شده‌ایم که بخشی از جامعه را درگیر کرده است.

استان فارس در موج‌های گذشته توفیقات بزرگی با همکاری مردم و تلاش مسئولان بدست آورد و مورد تقدیر وزارت بهداشت قرار گرفت.

در مرحله فعلی هم نگرانی اصلی ما از شدت گسترش سویه جدید امیکرون است، چرا که علی‌رغم اینکه شدت تأثیرگذاری از نظر میزان مرگ و میر شرایط تقریباً عادی را در فارس پشت سر گذاشته‌ایم اما ممکن است سویه جدید این چند اتفاق مهم را رقم بزند ابتدا اینکه مجموعه کادر بهداشت را از مأموریت‌های دیگر مجدداً به سمت کنترل این بیماری سوق دهد و دیگر اینکه مردم را از فعالیت عادی خود محروم کند.

هر فرد در سویه جدید توان انتقال بیماری به ۱۸ نفر را دارد، تاکید ما بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک به ویژه در فضاهای مسقف است.

همچنین تکمیل چرخه واکسیناسیون دومین موردی است که باید از سوی مردم مورد توجه قرار گیرد و در مراکز درمانی این امر برقرار است.

برای سلامتی مردم علی‌رغم میل باطنی ممکن است محدودیت‌هایی اعمال شود و به همین منظور مرکز تزریق واکسن از ۱۰ صبح در استانداری برای ادارات و کارمندان مستقر شده تا مرحله چهارم تزریق شود و جلسات نیز باید با تعداد محدود برگزار شود.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۶:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین