دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
نائب رئیس هیئت کشتی لارستان خبر داد:

موفقیت کشتی گیر لارستانی در دور رفت لیگ دسته یک کشور

نائب رئیس هیئت کشتی لارستان، گفت: کشتی گیر لارستانی تمامی رقبای خود در دور رفت پیکارهای لیگ دسته یک کشور را شکست داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط…

نائب رئیس هیئت کشتی لارستان، گفت: کشتی گیر لارستانی تمامی رقبای خود در دور رفت پیکارهای لیگ دسته یک کشور را شکست داد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، حکمت ا… ملتفت با اعلام این خبر اظهار داشت: دور رفت رقابت های کشتی آزاد لیگ دسته یک باشگاه های کشور گرامیداشت شهید کشتی گیر شاهرخ ضرغام به میزبانی شهرستان نور برگزار شد و محمدرضا عسکرپور از لارستان در ترکیب تیم برج کارینا مازندران موفق شد کشتی گیران وزن ۷۴ کیلوی باشگاه های هیئت کشتی سنندج و قند تنها کرمانشاه را مغلوب کند.

وی با اشاره به اینکه دور برگشت این مسابقات در مشهد مقدس برگزار می شود، تصریح کرد: مراد محمدی عنوان دار جهان و المپیک و امیرعباس مرادی گنجی قهرمان جهان به ترتیب مدیرفنی و سرمربی باشگاه برج کارینا مازندران هستند.

نائب رئیس هیئت کشتی لارستان، با بیان اینکه ۱۷ تیم در مسابقات لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه های کشور حضور دارند، ادامه داد: تیم برج کارینا مازندران در دور رفت گروه C این رقابت ها صدرنشین شد. صنایع غذایی معینی پور خراسان رضوی عنوان نائب قهرمانی را از آن خود کرد و تیم های قند تنها کرمانشاه و هیئت کشتی سنندج به ترتیب سوم و چهارم شدند.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین