چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

صدور گواهی تمکن مالی در بانک ملی فرودگاه بین المللی لارستان میسر شد

صدور گواهی تمکن مالی در بانک ملی فرودگاه بین المللی لارستان میسر شد.  به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه بین المللی لارستان، صولتی مدیر کل…

صدور گواهی تمکن مالی در بانک ملی فرودگاه بین المللی لارستان میسر شد.  به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه بین المللی لارستان، صولتی مدیر کل این فرودگاه با بیان اینکه این روزها بسیاری از افراد به فکر اخذ ویزاهای توریستی، تحصیلی و کاری هستند و تصمیم دارند برای اهداف گوناگون به کشور دیگری سفر کنند گفت: برای این کار گواهی تمکن مالی نیاز می باشد تا کشور مقصد از توانایی مالی فرد برای تامین مخارج در طول اقامت در کشور مورد نظر، اطمینان حاصل کند.

در همین خصوص شهامت محمد حسینیان سرپرست بانک ملی لارستان اظهار داشت :یکی از مدارک مورد نیاز برای افرادی که به هر دلیل می‌خواهند به خارج از کشور مسافرت کنند، گواهی تمکن مالی است که معمولا هنگام درخواست برای صدور ویزا ارائه می‌شود. این گواهی از سوی بانک ملی شعبه فرودگاه بین المللی آیت الله آیت الهی لارستان صادر می شود و نشان‌دهنده میزان توانایی مالی فرد متقاضی در کشور مقصد است.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس  بانک ملی فرودگاه لارستان در راستای افزایش رضایت‌مندی و خدمت‌رسانی بیش‌تر به مشتریان، برای صدور گواهی حساب (تمکن مالی) به زبان انگلیسی و فارسی اقدام نموده است.

مسافران محترم می‌توانند پس از ثبت درخواست در سامانه همراه بام بانک ملی ایران با مراجعه به بانک ملی فرودگاه بین المللی لارستان نسبت به دریافت گواهی حساب خود به زبان انگلیسی و فارسی اقدام کنند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین