جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

دیدار فرماندار ویژه لارستان با جانشین رییس پلیس راهور ناجا

داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با سردار سید تیمور حسینی جانشین رییس پلیس راهور ناجا در تهران دیدار و گفتگو کرد. به گزارش میلادلارستان به نقل از…

داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با سردار سید تیمور حسینی جانشین رییس پلیس راهور ناجا در تهران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، پیرو هماهنگی دکتر حسین زاده  نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم، داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با سردار سید تیمور حسینی جانشین رییس پلیس راهور ناجا در تهران دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با توجه به گستردگی و جمعیت زیاد شهرستان و روستاهای محروم، خواستار تسریع در احداث ساختمان پلیس راهور در منطقه لارستان بزرگ شد.

سردار حسینی قول مساعد داد، درخواست های مطرح شده توسط داریوش دهقان را اجرایی کند.

در این نشست مقرر شد در صورت تامین زمین در شهر لار، امسال کلنگ ساختمان پلیس راهور شهرستان برای شروع عملیات به زمین زده شود.

همچنین شهرهای جویم، بنارویه و بیرم که دارای کد اجرایی پلیس راهور هستند برای ساخت در صورت تخصیص زمین در بودجه سال آینده  قرار خواهند گرفت.

دیگر اینکه کد پلیس راهور برای عمادشهر نیز اخذ شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، برای تجهیزات اداری و خودرویی پلیس راهور شهرستان نیز بزودی بررسی و اقدامات لازم انجام خواهد شد.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “دیدار فرماندار ویژه لارستان با جانشین رییس پلیس راهور ناجا”

  1. لاری کارمند بانک بیرم گفت:

    حاج آقا حواسمان باید به بیرم و نماینده مجلس باشه دارند مقدمات استقلال بیرم با کمک امام جمعه آنجا انجام میدهند شهرستان شدن بیرم به نفع مرکزیت. لامرد میشود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین