جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 14 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کمبود شدید خون در فارس؛ نذر خون در ماه “محرم” را قدر بدانیم…

 طبق اعلام سازمان انتقال خون، هفت استان کشور از جمله فارس با کمبود فوری خون مواجه هستند به گزارش میلادلارستان به نقل از پایگاه خبری وزارت بهداشت، براساس اعلام سازمان…

 طبق اعلام سازمان انتقال خون، هفت استان کشور از جمله فارس با کمبود فوری خون مواجه هستند

به گزارش میلادلارستان به نقل از پایگاه خبری وزارت بهداشت، براساس اعلام سازمان انتقال خون ایران، در استان‌های گیلان، خراسان‌رضوی، قم و لرستان، یزد، فارس و سیستان و بلوچستان میزان ذخایر خون  در وضعیت قرمز قرار دارد، لذا از هم‌وطنان دعوت می‌شود در این استان‌ها اهدای خون را در برنامه روزانه خود قرار دهند.

براساس این گزارش در استان‌های اردبیل، زنجان، قزوین، مازندران و البرز وضعیت آبی است و استان‌های مرکزی، کرمانشاه، اصفهان، خراسان‌جنوبی، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه‌وبویراحمد، بوشهر و هرمزگان نیز در همین دسته قرار می‌گیرند؛ بدان معنا که خوب است مردم به روال معمول اهدای خون را ادامه دهند. این گزارش حاکی است هم‌اکنون در ۱۳ استان دیگر وضعیت ذخایر خون مطلوب و وضعیت سبز است.

گفتنی است به کمک شبکه ملی خون‌رسانی، توزیع خون در تمام استان‌ها مدیریت می‌شود و متغیرهایی چون آب‌وهوا، تعطیلات وحوادث غیرمترقبه می‌تواند ذخایر خون را تحت تأثیر قرار دهد.

به گزارش میلاد لارستان ماه محرم فرصت مناسبی است تا با نذر خون هم بتوان در ثواب این ایام سهیم بوده و هم در کمک به هم نوعان گامی موثر برداشت.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱:۱۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین