چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 30
مدیر کمیته امداد لارستان:

کمیته امداد لارستان ‌خانواده‌های ‌از هم‌‌گسیخته ‌را تحت حمایت قرار می‌دهد

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان گفت: کمیته امداد لارستان ‌خانواده‌های ‌از هم‌‌گسیخته ‌را حمایت می‌کند.

مدیر کمیته امداد لارستان گفت: کمیته امداد لارستان ‌خانواده‌های ‌از هم‌‌گسیخته ‌را حمایت می‌کند.

به گزارش میلاد لارستان، عصر امروز در آئینی با حضور مدیر کمیته امداد و مدیر آموزش‌وپرورش لارستان و همچنین ۱۰۰ نفر از فعالان فرهنگی، همایش رابطین فرهنگی کمیته امداد در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر لار برگزار شد.

در این مراسم، مدیر کمیته امداد لارستان بابیان اینکه امور فرهنگی یکی از محورهای اساسی فعالیت‌های کمیته امداد را تشکیل می‌دهد، اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی رسالت مهمی است که این نهاد در مورد افراد مورد حمایت خود به عهده دارد.

هوشنگ دلاور افزود: همکاری و تعامل مسئولان کمیته امداد و رابطین فرهنگی در راستای رفع نیاز و مشکلات دانش‌آموزان زیر پوشش است و تلاش می‌شود ارتباط صمیمانه دو نهاد آموزش‌وپرورش و کمیته امداد باعث اجرای برنامه‌های مطلوبی شود.

وی ابراز امیدواری کرد که انجام برنامه‌های کمیته امداد و آموزش‌وپرورش لارستان باعث شناسایی و رفع نیاز اقشار کم‌درآمد و بی‌بضاعت شود.

مدیر کمیته امداد لارستان در ادامه به علل و عوامل بروز فقر در جامعه اشاره و تصریح کرد: کمیته امداد لارستان به‌عنوان یک‌ نهاد حمایتی می‌کوشد تا خانواده‌هایی که به سبب بروز ناهنجاری‌های موجود در جامعه نظیر طلاق، اعتیاد و سایر عوامل اجتماعی دچار ازهم‌گسیختگی شده‌اند را مورد حمایت قرار دهد و با برنامه‌های آموزشی و توانمندسازی زمینه رشد فکری و فرهنگی را برای آنان فراهم کند.

همچنین محمد فیاض‌پور، معاون مدیرکل و مدیر آموزش‌وپرورش لارستان نیز در این جلسه با اشاره به احادیث و روایات و همچنین با استناد به ادبیات ایران، کمک به نیازمندان را وظیفه دینی و ملی دانست و تلاش مربیان و رابطین فرهنگی مدارس در همکاری با کمیته امداد را ستودنی برشمرد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۸:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین