شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

درخواست نماینده مردم از وزیر بهداشت برای توسعه دانشکده‌های لارستان و گراش

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی هفته گذشته و در  دیدار با وزیر بهداشت با اشاره به ظرفیت‌های دانشکده‌های علوم پزشکی لارستان و گراش…

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی هفته گذشته و در  دیدار با وزیر بهداشت با اشاره به ظرفیت‌های دانشکده‌های علوم پزشکی لارستان و گراش خواستار توسعه کمی و کیفی این دانشکده‌ها و بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی حوزه انتخابیه شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده، حسین‌زاده که هفته گذشته  به دیدار عین اللهی وزیر بهداشت رفته بود در سخنانی اظهار داشت: خیرین نقش مهم و اثرگذاری در حوزه بهداشت و درمان دارند و لازم است دولت و وزارت بهداشت به همان میزان که خیرین در انجام طرح‌ها و پروژه‌ها نقش دارند، مشارکت داشته باشند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این دیدار بیان داشت: ارتقای وضعیت بهداشتی و درمانی مردم در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد و امیدواریم با همکاری سایر نهادها بتوانیم این مهم را انجام دهیم.

گفتنی است  حسین‌زاده از ۵ فرماندار حوزه انتخابیه برای حضور در این جلسه دعوت کرده بود که فرمانداران شهرستان‌های خنج و جویم در این دیدار حضور داشتند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۶:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین