جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

قابل توجه ائمه جمعه، نماینده محترم و فرمانداری های شهرستان های خنج ، گراش اوز، جویم و فرماندار ویژه لارستان

 به هوش باشیم خواسته به‌حق مردم را محقق نماییم.

 به هوش باشیم خواسته به‌حق مردم را محقق نماییم.

 ریاست محترم جمهور، در سفر اخیر خود به کرمان از تشکیل استان جنوبی کرمان خبر داد و مردم جیرفت را به وجد آورد.

 طبعاً تحقق این خواسته کار یک‌سال و چند ماه نبوده،  بلکه مدتی طولانی با فراهم آوردن زیرساخت‌ها و آماده نمودن امکانات و مهیا کردن ادارات کل، زمینه را جهت انجام این مهم فراهم کرده‌اند.

 مردم ما سال‌هاست برای تحقق اداره کل حمل‌ونقل جاده‌ای فریاد برمی‌آورند، می‌نویسند، طومار ارسال می‌کنند، اما متأسفانه کسانی که باید حمایت کنند بی‌اعتنا می مانند.

کسانی که باید ترغیب نمایند، سرزنش می‌کنند. آن‌هایی که باید تلاش کنند، بی‌تفاوت می‌شوند و به‌جای پرداختن به کلیات و اصول، در پی جزئیات و فروع می‌گردند.

 مسئولین منطقه همه بدانند و بدانیم که زمان به‌سرعت سپری می‌شود و نوبت ما به پایان می‌رسد و جز حسرت و اندوه چیزی برایمان نمی‌ماند.

 استان پهناور فارس، خواه‌ناخواه در زمانی نه چندان دور، به ۲ یا ۳ استان تقسیم می‌شود.

 اگر مسئولین تلاش ننمایند، آینده از آن‌ها به بدی یاد خواهد کرد و این بدی در آیینه تاریخ مردم منطقه خواهد ماند.

 همه می‌دانیم از میان شهرستان‌های استان فارس، هیچ شهرستانی این‌گونه بخش‌هایش به شهرستان تبدیل نشده از لارستان به مدت سی و چند سال تاکنون ۶ شهرستان ایجاد شده‌است. این ظرفیت در هیچ‌یک از شهرستان‌های استان فارس وجود ندارد.

 مسئولین برای ارتقاء لارستان تلاش کنند و بدانند که ارتقاء لارستان برای همه مناطق سودمند است. فرهنگ غالب شهرستان‌های تفکیک شده با فرهنگ لارستان همراه و هماهنگ است.

 اتحاد تشیع و تسنن در این منطقه نمونه و مثال‌زدنی است، چرا برای آرامش کل منطقه اقدام نکنیم و نقطه‌ی شفاف و مثبتی را از خود به یادگار ننهیم و اجازه دهیم جمعی با لابی‌گری کاری کنند که برای همه مناطق زیان‌آور باشد.

 نزدیک‌ترین شهرستان به خلیج نیلگون فارس، لارستان است این شهرستان می‌تواند حامی خوبی برای استان هرمزگان باشد، تلاش مضاعف همگان نتیجه‌بخش بوده و از ثمره آن، ‌همه برخوردار می‌شوند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “قابل توجه ائمه جمعه، نماینده محترم و فرمانداری های شهرستان های خنج ، گراش اوز، جویم و فرماندار ویژه لارستان”

  1. گراشی گفت:

    لاری ها باید در خواب ببینند که این شهرها دوباره برگردند زر نظرشان. یک انسان عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود

    • امین صمصامی گفت:

      هر فردی که اصالت داشته باشد حتی اگر پدر و مادرشان هم بدباشند چون اصیل هستند به خاطر اصالتشان هم که شده خود را از پدر و مادر بیگانه و جدا نمی دانند.
      مطمئن باش مردمان شهرستان های که از لارستان جدا شده اند نیز آنقدر اصیل و نجیب هستندکه آب به آسیاب بیگانه نمی ریزندوقطعا موافق ارتقا لارستان بزرگ خواهند بود . حتی شهرستانهای که دیگر جز استان فارس هم نیستند .
      دوست عزیز شما از کجا گزیده شدی که اینجور صحبت میکنی!!!
      آیا از بخش به شهرستان ارتقا یافتند گزیده شدن است؟!!

  2. لارستان مهد تمدن ها .ص گفت:

    خدا کند گوش شنوایی باشدچون ناگهان چه زود دیر می شود . بدون لابی گری نمی شود کاری کرد چون رابطه ها بر ضابطه ها مقدم بوده وهست . هرکس می تواند کاری کند کار کندتا وقتی اب سر مان نگذشته .{لار با هفت شهر عشق =لارستان بزرگ}

  3. لارستان بزرگ گفت:

    واقعا بابیرم میشود هشت شهرستان که شامل “لارستان .لامرد .مهر. بیرم. خنج .اوز .گراش .جویم . کجا بهتر از استان لارستان که خودش شهرستان پروری نموده است . سرزمین مادری مان به قول رهبرمان منطقه لارستان بزرگ

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین