جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

برنامه های هفته دفاع مقدس امسال پربار تر از سال های گذشته برگزار می شود

داود عسکرپور مسوول هیئت کشتی لارستان با سرگرد جواد مکاری، جانشین فرماندهی بسیج سپاه شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

داود عسکرپور مسوول هیئت کشتی لارستان با سرگرد جواد مکاری، جانشین فرماندهی بسیج سپاه شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، در این نشست داود عسکرپور گزارشی از فعالیت های هیئت کشتی لارستان را ارائه داد و اظهار داشت: هیئت کشتی لارستان در مناسبت های مختلف سال، برنامه های فرهنگی ورزشی متعددی را برگزار می کند و برنامه های هفته دفاع مقدس امسال نیز پربار تر از سال های گذشته اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه های هیئت کشتی لارستان در هفته دفاع مقدس با همکاری بسیج ورزشکاران برگزار می شود، تصریح کرد: جلسه های مختلفی را با کانون بسیج ورزشکاران برگزار کردیم و هماهنگی های لازم برای اجرای بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در ایام هفته دفاع مقدس صورت گرفته است.

مسوول هیئت کشتی لارستان به همراهی و حضور جانشین فرماندهی بسیج سپاه در برنامه های هفته دفاع مقدس امسال تاکید کرد و ابراز داشت: بیش از ۵۰ کشتی گیر و عوامل هیئت کشتی لارستان عضو بسیج ورزشکاران می شوند.

عسکرپور به حضور کشتی گیران لارستانی در رقابت های کشتی بسیج و در اختیار قرار دادن سالن سپاه برای تمرین کشتی گیران تاکید کرد و گفت: به زودی اولین پایگاه استعدادیابی کشتی بسیج استان فارس در لار افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: هیئت کشتی لارستان همه ساله در هفته بسیج نیز برنامه های مختلفی را برگزار کرده است و امسال با همکاری سپاه و بسیج ورزشکاران لارستان نسبت به اجرای برنامه های متعدد فرهنگی ورزشی در ایام هفته بسیج اقدام می کند.

در ادامه جانشین فرماندهی بسیج سپاه لارستان ضمن تشکر از فعالیت های فرهنگی ورزشی هیئت کشتی لارستان در مناسبت های مختلف سال بر همکاری دوجانبه تاکید کرد و گفت: هیئت کشتی لارستان در عرصه فعالیت های فرهنگی پیشتاز است و بسیج سپاه لارستان آماده هرگونه تعامل و همکاری با این هیئت است.

جواد مکاری با بیان اینکه ورزش کشتی ریشه در دین، اخلاق و منش پهلوانی دارد، بر لزوم اخلاق مداری، هم فکری و همدلی همراه با اتحاد و همبستگی در راستای توسعه ورزش در سطح شهرستان تأکید کرد.

وی اظهار داشت: کشتی گیرانی که در میادین ملی و بین المللی با بردن نام ائمه اطهار(ع) و اعتقاد قلبی خود کرسی های موفقیت را کسب می کنند و افتخار می آفرینند، نشان از ریشه دار بودن این ورزش کهن است که باید به این قهرمانان توجه ویژه داشت.

جانشین فرماندهی بسیج سپاه لارستان ورزش پهلوانی کشتی را از جمله ورزش هایی دانست که از صدر اسلام تاکنون در اخلاق، دینداری، تدیّن و خوی و منش پهلوانی ریشه دوانده است.

سرگرد مکاری در پایان با تاکید بر اینکه کشتی گیران منش پهلوانی دارند و به عنوان الگو و اسوه در جامعه مدنظر قرار می گیرند، تاکید کرد: برای پاسداشت اخلاق در جامعه ورزش باید الگوسازی کنیم و قهرمانان کشتی ما باید الگوی اخلاقی و رفتاری خوبی برای نوجوانان و جوانان جامعه باشند.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین