یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

آخرین سری درخواست های مردمی سال94

آخرین سری از درخواست ها در سال ۹۴

بخش دیگری از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان را که به عنوان آخرین سری از این درخواست ها در سال ۹۴ می باشد، با هم مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و حل مشکلات مردم، توسط مسئولان به طور جدی پیگیری شود. خواهشمند است مخاطبان گرامی  نظرات اصلاحی خود در راستای بهتر شدن این بخش را نیز به هر نحو ممکن برای ما ارسال نمایند تا بتوان در سال جدید به امید خدا قوی تر در راستای حل مشکلات مردم گام برداشت. لطفا خادمین خود در میلادلارستان را همراهی نمایید. این پیامک ها را با هم مرور می کنیم

۱- لطفا نسبت به كشيدن كانالي جهت هدايت آبهاي فاضلاب منازل به سمت كانال هاي شهري به آدرس باغ ملي.روبروي مسجدقبله دعا.كوچه نان ساندويچي اقدام فرماييد. (قابل توجه شهرداری  لار)

۲- اگر امكان دارد امار تعداد ارا  هريك از كانديداهاي مجلس را به تفكيك هر روستا وشهر رادرحوزه لارخنج وگراش راچاپ بفرماييد.(قابل توجه فرمانداری ویژه)

۳- آيا ميدانيد جمعيت ايران به خاطر ناسازگاري دختران امروزي و طلاق هاي يكطرفه و به اجرا گذاشتن مهريه هاي نجومي،درحال نابودي است؟ احتراماً كمي دل بسوزانيد و به گوش مسئولان برسانيد(قابل توجه مسئولان فرهنگی و اجتماعی در لارستان)

۴- لطفا به مسئولين بفرماييد نسبت به اصلاح نور پردازي قلعه و برج مادر نادر اقدام نمايند چون  برقي مصرف ميشود ولي زببايي ندارد. (قابل توجه شهرداری لار و برق منطقه ای لارستان)

۵- در پشت بيمارستان قديم (در ابتداي چهل متري اول) زمين برهنه اي وجود دارد كه در سابق زمين بسكتبال بوده. در اين محل ميتوان خوابگاه سوله مانند احداث كرد براي دانشجويان دانشگاه آزاد. سقف ايرانيت دار با تخت سه طبقه عمودي براي استراحت دانشجويان . (قابل توجه مسئولین دانشگاه آزاد)

۶- قرار است در كنار مسجد بازار امام شهر جديد مسجدي ديگر ساخته شود و اين در حاليست كه در لار به اندازه كافي مسجد داريم. خواهشمند است آنرا تغيير كاربري دهيد تا به توليدي تبديل و در جهت اشتغالزايي مردم مهيا گردد (قابل توجه مسئولین امر)

۷- لطفا شوراي شهر براي دارالرحمه نام مناسب  را انتخاب نمايد( شورای شهر لار)

۸- لطفا  باميني بوس هايي كه قالپاقهاي آنها بيشتر از حد از سطح بيروني آنهاست برخورد نمایید كه در صورت هر تماس باوسيله ديگر ماشين طرف مقابل آسيب مي بیند(قابل توجه راهنمایی و رانندگی)

۹ اگر قطعه هايي سرعت گير (برآمدگي جاده اي) ايجاد گردد پنجاه درصد تلفات جاده اي كاهش مي يابد. لا اقل در بيست درصد چنين نقاطي ميتوان سرعت گير ايجاد كرد (قابل توجه راهنمایی و رانندگی)

۱۰-  لطفا به اداره اماكن اطلاع رساني فرماييدكه بنگاه هاي معاملاتي تاچه مبلغي می توانند  اجاره شهریه را اخذ نمایند؟چقدرمردم را بايد سركيسه كنند؟ (قابل توجه اداره اماکن و فرمانداری به منظور ریشه یابی موضوع)

۱۱- لطفاَدر مورد ضرورت نوبت دهي اينترنتي بيمارستان گزارش تهيه نماييد(قابل توجه روابط عمومی میلادلارستان)

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۷:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “آخرین سری درخواست های مردمی سال94”

  1. برقی گفت:

    نورپردازی های سطح شهر هیچ ارتباطی با مدیریت برق ندارد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین