جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

شروع عملیات قالب بندی دیوار بتنی کانال کف بست شهر خور

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری خور، در ادامه اجرای پروژه احداث دیوار بتنی کانال کف بست، اجرای فنداسیون آن به اتمام رسید و  قالب بندی دیواره…

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری خور، در ادامه اجرای پروژه احداث دیوار بتنی کانال کف بست، اجرای فنداسیون آن به اتمام رسید و  قالب بندی دیواره کانال در حال اجرا است.

مظفری نیاپور، شهردار خور در این باره گفت: کانال کف بست یکی از کانال های اصلی شهر خور بوده که آب های حاصل از بارندگی تنگه خور را به کانال ندا هدایت می کند و در ایام بارندگی و مواقع بحران مشکلات و خطراتی برای شهروندان در بردارد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، طبق مطالعات انجام شده، طرح ساماندهی و اجرایی کانال تهیه و با پیگیری های صورت گرفته اعتبار مورد نیاز جهت اجرای فاز اول این پروژه تأمین شد.

شهردار خور در پایان از عبداللهی مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس، افکاری ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان و شورای اسلامی شهر خور به جهت تأمین اعتبار در کمک به اجرای فاز اول این پروژه تشکر و قدردانی کرد و خواستار مساعدت های مالی و تخصیص اعتبار برای پیشبرد و اجرای فازهای در دست اجرا و آتی آن شد.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین