جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کسب مقام سوم مسابقات مینی بسکتبال استان فارس با حضور تنها بازیکن لارستانی

به گزارش میلاد لارستان، در مرحله دوم و نهایی بسکتبال قهرمانی کشور در رده سنی مینی تیم منتخب استان فارس به مقام سوم رسید و تیم های تهران و خراسان…

به گزارش میلاد لارستان، در مرحله دوم و نهایی بسکتبال قهرمانی کشور در رده سنی مینی تیم منتخب استان فارس به مقام سوم رسید و تیم های تهران و خراسان رضوی به ترتیب به مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتند.

در مرحله اول که به میزبانی یزد برگزار شد تیم استان فارس در بین تیم های استان بوشهر، خوزستان، سیستان و بلوچستان، یزد به مقام قهرمانی رسید و به همراه تیم سیستان و بلوچستان به مرحله بعدی رقابت ها راه یافت.

در مرحله دوم که به میزبانی خراسان رضوی و با حضور ۸ تیم برتر کشور از تاریخ ۱۹ تا ۲۶ شهریور ماه در مشهد برگزار شد تیم منتخب استان فارس با حضور محمد ابراهیم راستی لاری از لارستان در بین تیم های مطرح استان تهران،اصفهان، سیستان و بلوچستان، کردستان ،خراسان رضوی ،چهارمحال بختیاری، آذربایجان شرقی و با مربیگری نیما سلیمی ،جواد رضایی و به سرپرستی ارشک کاظمی فر به مقام سوم کشوری رسید.

محمد رضایی، مربی استعدادیاب لار در گفتگو با خبرنگار میلاد لارستان از استعدادیابی رشته بسکتبال در منطقه از سال۱۳۹۸  خبر داد و افزود: با شروع کرونا و تعطیلی سالن ها استعدادیابی به تعویع افتاد و با بازگشایی سالن ها از خرداد ۱۴۰۰تمرینات تنها با یک نفر شروع شد.

تمرینات بسکتبال به دلیل متفاوت بودن این رشته به صورت روزانه در سالن ورزشی سرپوشیده انجام میشود و هر بازیکن در هر روز نمودار رشد و کارنامه فعالیتش مورد ارزیابی و بررسی قرار میگیرد قابل ذکر است که ما تاکنون ۳۲۶۰ برگ کارنامه برای بازیکنان داریم.

 

مربی استعدادیابی تهرانی، افزود: از خردادماه ۱۴۰۱ که کوران مسابقات بسکتبال در استان فارس آغاز شد تمرینات به دو جلسه در روز افزایش پیدا کرد و توانستیم در رده مینی در جهرم به مقام پنجم و با معرفی سه نفر به تیم منتخب فارس و در رده نونهالان به میزبانی نیریز برای اولین بار به مقام سوم استانی و با معرفی ۲ نفر دیگر به تیم منتخب فارس در رده سنی دست پیدا کنیم.

رضایی اظهار داشت: در طول این مدت متاسفانه هیچ مسئول و یا ارگانی از این رشته حمایت نکرده و تنها با پشتکار خود و همکارانم آقای سعیدی به عنوان کمک مربی ، خانم دانشیار به عنوان سرپرست و حسین ولی نیا همراه و همکار در کمتر از ۶ ماه بازیکنی را در مسابقات کشوری پرورش دهیم.

رضایی در پایان خواهان توجه خاص و ویژه به این رشته ورزشی خصوصا در آموزش و پرورش با توجه به رده های سنی که استعدادیابی میشوند شد.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین