چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

عمران روستایی یک پروسه ماندگار و تاثیر گذار در روستاهاست

میلاد لارستان: نشست بررسی طرح هادی روستاهای علی آباد اوکشی ، کمال آباد از بخش بیرم و کشکویه از بخش صحرای باغ و هرم از بخش جویم لارستان با حضور مهندس ناصر زائری مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان برگزار شد .

 نشست بررسی طرح هادی روستاهای علی آباد اوکشی ، کمال آباد از بخش بیرم و کشکویه از بخش صحرای باغ و هرم از بخش جویم لارستان با حضور مهندس ناصر زائری مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان برگزار شد .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایلنا، مدیر بنیاد مسکن لارستان در این نشست با برشمردن ویژگی‌های طرح‌های هادی روستایی گفت: اجرای طرح هادی در یک منطقه جلوه‌ای از توسعه و عمران روستایی است که باید به آن به عنوان یک پروسه ماندگار و تاثیرگذار نگاه کرد.

زائری افزود: بخشی از فعالیت‌های عمران روستایی به فرهنگ‌سازی همه نهادها و دستگاه‌ها باز می‌گردد به گونه‌ای که ضمن رعایت موازین قانونی و آموزه‌هایی که در این میان تدوین می‌شود از مردم بخواهیم که ضمن مشارکت در اجرای طرح‌های عمران روستایی برای مراقبت و نگهداری از این طرح و استفاده بهینه از  آن نیز مشارکت و همت متعالی داشته باشند.

وی ادامه داد: روستاهای شهرستان لارستان از محرومیت مضاعف و دوچندان برخوردارند و لازم است که ما با همان همت جهادی و با مشارکت دستگاه‌های مسئول عمران و آبادانی را برای این مناطق به ارمغان آوریم.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین