سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

وحشی‌گری قرون وسطی و بربریت مدرن

بعد از بی‌حجابی و عریانی، مقصدتان کجاست؟   جریان فاسدی که صهیونیسم و بهائیت به راه انداخته‌اند و هدفشان نابودی ارزش‌های انسانی اسلامی در نتیجه نابودی ایران است ریشه در…

بعد از بی‌حجابی و عریانی، مقصدتان کجاست؟

 

جریان فاسدی که صهیونیسم و بهائیت به راه انداخته‌اند و هدفشان نابودی ارزش‌های انسانی اسلامی در نتیجه نابودی ایران است ریشه در جریان ترکیبی استکبار، سلطنت‌طلب، منافقین، گروهک‌های معاند و… دارد.

که با تمام قوا و تمام تجهیزات به صحنه آمده‌اند و برای تخریب، تضعیف و نابودی غیرت انسانی و توزیع گسترده شهوات سینه سپر کرده‌اند.

غافل از این‌که کشور امام‌حسینی به کشور شهیدان و ایثارگران و در یک کلمه کشور امام زمانی جایگاهی برای شغالان و کفتاران نیست که روبه صفتان، توان جولان داشته باشند.

مردم بیدار ایران اسلامی و رهبر حکیم و بصیر آن اجازه سوءاستفاده به مشتی اغتشاش‌گر و اوباش نخواهند داد.

همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مسئله سر بدحجابی و بی‌حجابی نیست بلکه هدف هرج‌ومرج و بی‌دین کردن جامعه و فساد همگانی است، البته اگر بتوانند.

نکته‌ای که فهم آن برای عموم مردم ضرورت دارد این است که دشمن برای از بین بردن قدرت مسلمین از عهد گذشته تاکنون برنامه داشته، دارد و خواهد داشت.

جریان فاسدی که با شعار «زن زندگی آزادی» به صحنه آمده و برای فسادانگیزی هیچ خط قرمزی نمی‌شناسد و بی‌حجابی را فتح سنگر اول می‌داند و حجاب اختیاری، مشروب اختیاری، شلوار اختیاری و… را به‌دنبال ایده باطل خود یدک می‌کشد، می‌خواهد در کدام جهنم سقوط کند؟

یکی نیست به این فساد انگیزان بگوید شما را به آزادی چکار؟ شما چادر از سر زن محجبه می کشید، و گروه کومله که زن متدینه کُرد حافظ قرآن باردار را می کشد، و سرش را با سنگ از تن جدا میکند، این گونه اعمال با آزادی فاصله زمین تا آسمان دارد، بیش از این با دروغ، نا آگاهان را فریب ندهید.

اگر به تاریخ اسلام در قرن پنجم هجری نظری بیندازیم که اروپای کینه‌توز نسبی به اسلام چه نقشه‌هایی کشیدند و چگونه اندلس را از دست مسلمین بیرون آوردند، نقشه این تبهکاران ازخدابی‌خبر بهتر معلوم خواهد شد که چگونه برنامه‌ریزی کرده‌اند.

البته تفاوت‌هایی اساسی وجود دارد که به‌موقع لازم تذکر خواهیم داد.

از آن زمان زمامداران مسیحی در اندلس برای اضمحلال مسلمین گامی بزرگ برداشتند و مشروبات الکلی به‌صورت رایگان در اختیار جوانان مسلمان قرار دادند، یکی از کشیشان مسیحی در یک‌سال، تمام انگورهای قرطبه را پیش‌خرید کرد و همه را شراب ساخت، و بین مسلمانان نابخرد و شهوت‌ران گسترش داد و سقوط اندلس را رقم زد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “وحشی‌گری قرون وسطی و بربریت مدرن”

  1. مهندس از لار گفت:

    به به آدم حال میکند با این تجربه و تحلیل علمی و تاریخی حیف که جوانان این نوشته ها را نمی بینند آنرا در سایر مجامع نیز منتشر نمایید تا بیشتر مورد استفاده قرار گیرد

  2. لارستانی گفت:

    عجب سر مقاله ای. بعد از بی حجابی وعریانی. مقصدتان کجاست واقعا که که ؟؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین