شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

معاون استاندار فارس: هفته وحدت خنثی کننده بسیاری از توطئه های دشمنان است

هفته وحدت هفته گرامیداشت علمای دین و خنثی کننده بسیاری از توطئه های دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: هفته وحدت هفته گرامیداشت علمای دین و خنثی کننده بسیاری از توطئه های دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرنگار ایرنا، اسماعیل محبی پور، در مراسم گرامیداشت هفته وحدت در شهرستان جویم افزود: مردم فارس نشان دادند که در عمل نیز با یکدیگر وحدت دارند.

وی ادامه داد: امروز منطقه جنوب فارس یک الگوی برتر برای نشان دادن وحدت مسلمانان است و بر خلاف افراطیون که می‌گویند وحدت شیعه و سنی ممکن نیست ثابت کردیم که ممکن است.

محبی پور اظهار داشت: قبله، کتاب و نبی یکی است و هیچ دلیلی برای اختلافی که منجر به جدایی در جامعه مسلمانان شود، وجود ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بیان کرد: باید خوب بدانیم و مراقبت کنیم، امروز شیطان در قوی ترین وضعیت قرار دارد و کشنده ترین سلاح ها در دست شیاطین است و هر روز یک نقشه برای ما می کشند.

محبی پور افزود : چنین حجم تحریم های اقتصادی که طی این ۴۳ سال بر ایران اسلامی تحمیل شده در تاریخ سیاسی کشورها بی سابقه است و همچنین سابقه ندارد که بین دو کشور مسلمان جنگ افروزی کنند و ۳۳ کشور در آن جنگ دخالت کنند که دیدیم در جنگ هشت ساله علیه کشورمان این کار را کردند.

وی افزود : در تاریخ سیاسی کشورها سابقه ندارد که در جریان هایی مانند فتنه های داخلی اینگونه یکصدا و هماهنگ از ناآرامی ها و اغتشاشات دفاع کنند، اما در مورد ایران اسلامی این کار را بارها انجام داده اند اما کشور ما تمام این سختی ها و فشارها را پشت سر گذاشته و امروز با اقتدار در این نقطه قرار دارد.

شهرستان جویم در ۲۵۰ کیلومتری شیراز و در جنوب استان فارس قرار دارد.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۷:۵۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین