پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

معاون استاندار فارس: ظهور اختلافات، مانع توسعه و پیشرفت جامعه است

ظهور اختلافات، مانع بزرگی در مقابل توسعه و پیشرفت جامعه است و در روند حرکت جامعه به سمت تعالی و پیشرفت خلل ایجاد خواهد کرد.

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: ظهور اختلافات، مانع بزرگی در مقابل توسعه و پیشرفت جامعه است و در روند حرکت جامعه به سمت تعالی و پیشرفت خلل ایجاد خواهد کرد.

 به گزارش میلادلارستان به نقل از ایرنا، اسماعیل محبی پور همزمان با هفته وحدت در جمع علما و روحانیون شهرستان گراش افزود: اختلافات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و قومیتی درون جامعه مانند یک سم کشنده است.
او ادامه داد: اگر همه ما در هر موقعیت و جایگاه به دنبال بهتر شدن شرایط و پیشرفت کشور هستیم، راه آن کنار گذاشتن اختلافات و رسیدن به وحدت حداکثری است.
وی بیان کرد: البته اختلاف با مباحثه علمی متفاوت است، اگر ما در بین جامعه شیعه و سنی مباحثه‌ای داریم، جای طرح و بررسی آن جای در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: اگر ما در حوزه‌های سیاسی با هم اختلاف داریم، راهکار آن را نمی توان در کف خیابان ها یافت بلکه باید در دانشگاه ها، حوزه های علمیه و مجالس و محافل علمی جست و جو کرد.
محبی پور گفت: آنچه که امروز در فضای عمومی جامعه به آن نیاز داریم، اتحاد و همبستگی است و این جدا از رقابت های سیاسی است، در ایام انتخابات رقابت باید باشد، اما به محض پایان انتخابات همه باید برای بهتر شدن و پیشرفت بیشتر با هم متحد و همراه شویم.
او بیان کرد: وقتی که این همه ایده، فکر و ریشه های مشترک داریم نباید اجازه دهیم که این اختلافات پیش بیاید و مانع حرکت رو به جلو جامعه شود.
وی، توسعه و پیشرفت را حق همه مناطق دانست و ادامه داد: اگر موضوعاتی در جامعه به عنوان یک خانواده در همه تنیده وجود داشته باشد قطعا قابل حل خواهد بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: امروز افتخار داریم که در جایی قرار گرفته ایم که می توان با همکاری مردم مشکلات را حل کرد و موانع را برداشت و با همراهی و همکاری نخبگان اگر اختلافی هم وجود دارد حل کنیم.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین