یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
رئیس اداره پست لارستان خبر داد

خرید روزانه بیش از یک هزار کالا به‌ صورت اینترنتی در لارستان

میلاد لارستان: رئیس اداره پست لارستان، گفت: روزانه به‌ طور میانگین یک‌هزار و ۲۰۰ توزیع کالاهای خرید اینترنتی در سطح شهرستان صورت می‌گیرد.

رئیس اداره پست لارستان، گفت: روزانه به‌ طور میانگین یک‌هزار و ۲۰۰ توزیع کالاهای خرید اینترنتی در سطح شهرستان صورت می‌گیرد.

احمد رستمی در گفت و گو با میلاد لارستان با اشاره به اینکه روزانه به‌طور میانگین یک‌هزار و ۲۰۰ توزیع کالاهای خرید اینترنتی در سطح این شهرستان صورت می‌گیرد، اظهار کرد: افرادی که جویای شغل و کار هستند، می‌توانند با نگاه علمی‌تر به بحث کسب‌وکار اینترنتی برای کسب درآمد به این حوزه وارد شوند.

وی با اعلام آمادگی برای ارائه مشاوره به علاقه‌مندان برای ورود به کسب‌وکار اینترنتی، افزود: یکی از مزایای کسب‌وکارهای فروشگاه اینترنتی این است که نیاز به داشتن یک مکان خاص به‌عنوان فروشگاه نیست.

رستمی با اشاره به اینکه دولت برای کسب‌وکارهای اینترنتی محدودیتی را قائل نشده است، تصریح کرد: در برخی از موارد افراد می‌توانند از تسهیلاتی که به شرکت‌های دانش‌بنیان تعلق می‌گیرد، بهره‌مند شوند.

این مسئول با برشمردن ویژگی‌های مثبت فروشگاه‌های اینترنتی، خاطرنشان کرد: با ورود به کسب‌وکارهای اینترنتی، با توجه به حوزه گسترده آن، امکان جذب مشتری بیشتر و در سایر نقاط دورتر نیز برای فروشنده فراهم می‌شود و محدودیت فروشگاه‌های حقیقی در یک مکان جغرافیایی را نخواهد داشت.

رئیس اداره پست لارستان بابیان اینکه خرید و فروش اینترنتی به‌عنوان یک راه مدرن و نو برای کسب درآمد در دنیا در حال گسترش است، اضافه کرد: با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم در لارستان، امکان ورود به کسب‌وکارهای اینترنتی وجود دارد.

وی با تأکید بر اینکه علاوه‌بر افراد جویای کار، بازاریان و کاسب‌ها نیز می‌توانند به عرصه خرید و فروش اینترنتی ورود پیدا کنند، تصریح کرد: کسب‌وکار اینترنتی دامنه بسیار وسیعی دارد و فروشندگان می‌توانند از اقصی‌نقاط کشور و حتی دنیا جذب مشتری کنند.

رئیس اداره پست لارستان با اشاره به اینکه تمهیدات خوبی از سوی پست برای امنیت کالاها اندیشیده شده است، گفت: کالاهای ارسالی شامل بهره‌مندی از تسهیلاتی از قبیل بیمه، تلاش برای فروش اجناس فروخته‌ شده اینترنتی، واریز سریع مبالغ ناشی از فروش کالا به‌حساب فروشنده، عودت کالای مرجوعی در اسرع وقت و غیره است.

رستمی بیان کرد: در بحث خرید و فروش اینترنتی نیاز به داشتن سرمایه نیست، زیرا که تمام هزینه‌های شما از طریق ارباب‌رجوع پرداخت می‌شود.

رئیس اداره پست لارستان با اشاره به اینکه در فروشگاه‌های مجازی نیاز به داشتن انبار نیست، تصریح کرد: در خریدهای اینترنتی که شامل مالیات‌های بسیار کم می‌شود، نیاز به نیروی انسانی بسیار ندارد و امکان خرید و فروش از سیستم‌های رایانه‌ای شخصی و از درون منزل وجود دارد.

وی در مورد نحوه محاسبه هزینه‌های پستی، گفت: هزینه پستی ارسال کالاها بر اساس میزان مسافت، وزن کالا و نوع خدمات محاسبه می‌شود و در خریدهای اینترنتی هزینه‌های پستی توسط ارباب‌رجوع یا خریدار پرداخت می‌شود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “خرید روزانه بیش از یک هزار کالا به‌ صورت اینترنتی در لارستان”

  1. m گفت:

    با سلام . آقای رستمی بیش از ۶ ماه است که بسته های پستی سمت راه ترابری نمی رسه بعد که به پست مراجعه می کنیم میگید پستچی نیست یا تصادف کرده یا … حالا نکته جالب اینکه پول هم ازمون میگیرید !!!!!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین