یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
قابل توجه شورای شهر لار و دانشکده علوم پزشکی لارستان:

خیابان” نفس” را در شهر لار نامگذاری نمایید

یکی از فعالان اجتماعی لارستان با ارسال پیامی خواستار نام گذاری برخی خیابان های شهر به نام افراد اهدا کننده عضو در لارستان شد. امین دلخسته طی ارسال پیامی با…

یکی از فعالان اجتماعی لارستان با ارسال پیامی خواستار نام گذاری برخی خیابان های شهر به نام افراد اهدا کننده عضو در لارستان شد.

امین دلخسته طی ارسال پیامی با اشاره به اهدای عضو یک مادر جوان در لارستان طی یکی دو هفته پیش که منجر به زندگی بخشی به دیگر هموطنان شده بیان داشته: ” خبر درگذشت مادری جوان در یکی دو هفته پیش دل های بسیاری از مردم شهر را سوزاند اما حیات دوباره بخشیدن به دیگران و بزرگ منشی خانواده این بزرگوار آهنگ خوش زندگی را دوباره جاری کرد.  فرصت دوباره زیستن که نوید بخش ضرب آهنگ خوش زندگی به بیماران و خانواده های آنان شد و امید به فردایی بهتر را در وجود آنها به واسطه ی اقدام خیرخواهانه خانواده ای عزیز از دست رفته بارور ساخت.  وخوشا به حال اینان که با جسم سردشان گرمای هستی را به دیگران اینگونه بخشیدند.

 پیشنهاد اینجانب به اعضای محترم شورای شهر لار و شهردار و مجموعه ی دانشکده علوم پزشکی شهرستان این است که در راستای پاسداشت این مجاهدت ها که طبق آیه ی قران (هر کس نفسی را حیات بخشد( از مرگ نجات دهد) مثل آن است که همه ی مردم را زندگی بخشیده است) میادین ، خیابان ها یا بوستان هایی به نام افراد اهدا کننده ی عضو در شهر لار نامگذاری گردد. بی شک این عمل می تواند در راستای گسترش  اقدام ارزشمند اهدای عضو که در حقیقت نوعی ایثار و زندگی و حیات بخشیدن در جامعه است،  صورت پذیرفته  و بستر فرهنگ سازی ( اهدای عضو – اهدای زندگی) در جامعه باشد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۵:۵۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین