پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اجرای طرح ایمن سازی ترافیکی مدارس شهر لار در قالب طرح استقبال از مهر

پیش از شروع سال تحصیلی و در آستانه بازگشایی مدارس، طرح ایمن سازی ترافیکی مدارس و معابر منتهی به آن در قالب طرح استقبال از مهر در شهر لار اجرا شد.

محمد امین منتظری معاون خدمات شهری شهرداری لار گفت: پیش از شروع سال تحصیلی و در آستانه بازگشایی مدارس، طرح ایمن سازی ترافیکی مدارس و معابر منتهی به آن در قالب طرح استقبال از مهر در شهر لار اجرا شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ محمد امین منتظری افزود: اجرای این طرح علاوه بر تامین و ارتقای ضریب ایمنی دانش آموزان با کاهش یا رفع آسیب های ناشی از موانع رانندگی و آسودگی خاطر والدین، فرهنگسازی مناسب جهت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بدنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: طرح ایمن سازی ترافیکی مدارس؛ مانند سال های گذشته قبل از بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی آغاز شد و نیروهای سازمان حمل و نقل شهرداری ضمن بازدید میدانی لازم به اتفاق کمیته فنی شورای ترافیک نسبت به جمع آوری آمار نیاز ها و نواقص ایمنی اقدام نموده و با توجه به اعلام مدیریت آموزش و پرورش لارستان، تایید پلیس راهور شهرستان و همچنین با استناد به مصوبات شورای ترافیک و کارگروه ماده ۱۸ شهرستان لارستان و ضرورت های موجود، ایمن سازی حدود ۴۰ مدرسه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال اجرایی شد.

منتظری گفت: عمده این اقدامات شامل آشکار سازی مسیر عبور دانش آموزان، تسهیل مسیر دسترسی دانش آموزان، آشکار سازی و بهسازی خط کشی های عابر پیاده، نصب سرعت کاه استاندارد و چشم گربه ای، نصب تابلو علائم راهنمایی لازم و حذف درختچه های مزاحم و مانع دید رانندگان است.

معاون خدمات شهری شهرداری لار از کلیه رانندگان و شهروندان خواست: به منظور ایمنی دانش آموزان و کاهش حوادث ناگوار ترافیکی، توجه بیشتری به علائم هشدار دهنده راهنمایی در محدوده مدارس شهر داشته باشند.

سید کامران علوی – روابط عمومی شهرداری لار

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین