جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8
رییس اداره راه وشهرسازی لارستان خبر داد

لکه گیری 16 هزار متر مربع از جاده های لارستان

میلاد لارستان: رییس اداره راه وشهرسازی لارستان با بیان اینکه همواره جاده ها و تجهیزات ایمنی در معرض فرسودگی قرار دارند، گفت: ۱۶ هزار متر مربع معادل ۶۰۰ تن آسفالت برای لکه گیری جاده ها انجام شده است .

رییس اداره راه وشهرسازی لارستان با بیان اینکه همواره جاده ها و تجهیزات ایمنی در معرض فرسودگی قرار دارند، گفت: ۱۶ هزار متر مربع معادل ۶۰۰ تن آسفالت برای لکه گیری جاده ها انجام شده است .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، علی اکبر طالبی با بیان اینکه حمل و نقل از زير ساخت يك كشور بوده و عوامل انساني مدام با حمل و نقل سر و كار دارند، اظهار داشت: با ايجاد زيرساخت در جاده ها توسط راهداران به دنبال آسايش و رفاه مردم هستيم .

 وی افزود : هدف از نصب ۴۹۰۰ علائم در سال اخیر ، آگاهي دادن به استفاده کنندگان از جاده های ارتباطی است و هركدام از اين تابلوها و علائم ريز و درشت اعم از كوچكترين يا بزرگترين كه تعداد آنها در يك كيلومتر ممكن است به دهها برسد بايد توسط نيروي انساني نصب و نگهداري و به صورت مستمر بازبيني شود که تاکنون ۲۷۰۰ عدد از این علائم بازساری و ترمیم شده است.

طالبی از تلاش جدی و طاقت فرسای راهداران گفت و تصریح کرد : پس از هر بارندگي و كثيف شدن تابلوها كليه آنها در طول مسير گاه چند صد كيلومتري بايد شستشو و تميز شود ، بنابراين اهمال در نگهداري آن هيچ توجيهي را نمي پذيرد و راهداران در سخت ترين شرايط آب و هوايي منطقه چه روز و چه شب در جاده ها مي بايست براي رفاه و ايمني و امنيت هموطنان و همنوعان اقدامات اساسی صورت دهند .

وی خاطرنشان کرد :  همواره جاده ها و تجهیزات ایمنی موجود در آن بدلایل مختلف از جمله عوامل محیطی و … در معرض فرسودگی و خرابی قرار دارند و با این تفاسیر ۱۶ هزار متر مربع معادل ۶۰۰ تن آسفالت برای لکه گیری جاده ها انجام شده است .

طالبی ادامه داد : ۱۵۰ کیلومتر بوته کنی و تسطیح حریم راه و نیز ۱۰۰ هزار مترمکعب شانه سازی توسط راهداران بی مدعا در سال اخیر در محورهای حوزه استحفاطی صورت پذیرفته است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین