شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 18

جزییات آرای انتخابات ریاست جمهوری در جنوب استان فارس

  رییس ستاد انتخابات فارس با بیان جزییات آرای دو کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان‌های استان از حضور ۴۸ درصدی واجدان شرایط در دور دوم خبر داد. به گزارش…

 

رییس ستاد انتخابات فارس با بیان جزییات آرای دو کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان‌های استان از حضور ۴۸ درصدی واجدان شرایط در دور دوم خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری مهر، اسماعیل قزل سفلی با بیان اینکه نرخ مشارکت مردم فارس در این دور از انتخابات ۴۸ درصد بود گفت: از مجموع یک میلیون و ۷۴۰ هزار و ۳۸۰ رأی مأخوذه، ۸۸۴ هزار و ۳۲۵ رأی به سبد آرای مسعود پزشکیان و ۸۵۶ هزار و ۵۵ رأی به سبد آرای سعید جلیلی دیگر نامزد انتخابات ریخته شد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار فارس بیان کرد: خوشبختانه این رویداد ملی در استان فارس به نحو مطلوب و بدون هیچ‌گونه چالش یا مشکلی در ۳ هزار و ۵۱۹ شعبه ثابت و سیار انتخابات برگزار شد.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۹۰ هزار نفر از عوامل اجرایی در شعب اخذ رأی استان، به تشریح آرای تفکیکی و مأخوذه هر شهرستان پرداخت و گفت: تعداد آرای پزشکیان در شهرستان اوز ۵ هزار و ۱۸۸ رأی و جلیلی ۸۶۴ رأی بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس سهم آرای جلیلی در شهرستان جهرم را ۳۹ هزار و ۱۷۱ رأی اعلام و خاطرنشان کرد: پزشکیان ۲۵ هزار و ۸۰۷ رأی را در این حوزه انتخابیه به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان خنج ۵ هزار و ۱۴۲ رأی به نام جلیلی و ۷ هزار و ۲۱۴ رأی به نام پزشکیان شمارش شده‌است، ابراز داشت:

این مسئول ادامه داد: حوزه انتخابیه جلیلی ۲۳ هزار و ۴۷۸ رأی و پزشکیان نیز ۱۹ هزار و ۲۶۳ رأی را کسب کرده است.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس، سبد رأی جلیلی در شهرستان لارستان را حاوی ۲۸ هزار و ۸۷۳ رأی عنوان کرد و گفت: پزشکیان نیز در این حوزه انتخابیه ۲۳ هزار و ۷۷۳ رأی را به خود اختصاص داده است.

قزل‌سفلی در خصوص شهرستان گراش نیز گفت: در شهرستان گراش ۱۷ هزار و ۱۷۸ رأی به نام جلیلی و ۵ هزار و ۴۱ رأی به نام پزشکیان ثبت شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین