یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

«بروجردی» برای «پزشکیان» پیام تبریک نوشت

  علاالدین بروجردی، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس در پیام تبریکی به مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب نوشت:   جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور…

 

علاالدین بروجردی، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس در پیام تبریکی به مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب نوشت:

 

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

رئیس جمهور منتخب ملت ایران، سلام علیکم!

با احترام پیروزی جنابعالی در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری و کسب آرای اکثریت ملت ایران را خدمت حضرت‌عالی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای در داخل و خارج از کشور، علی‌رغم کارشکنی و دشمنی بدخواهان ایران توانست نصاب جدیدی در مشارکت مردم طی چند سال گذشته ایجاد کند و این مساله قطعا مسئولیتی دو چندان برای دولت منتخب ایجاد خواهد کرد.

بی‌شک از امروز رقابت انتخاباتی تبدیل به رفاقت، تعاون و هم افزایی برای موفقیت، سرافرازی و اعتلای کشور و ملت و نظام شده است.

ظرفیت‌های بالقوه زیادی درکشور وجود دارد که می‌توان با بهره‌گیری از توان کارشناسی، آنها را به فعلیت رساند و در جهت استقلال، آزادی و آبادانی کشور به پیش رفت.

اینجانب برای جنابعالی و دولت آینده با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری آرزوی موفقیت در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران را دارم و سلامتی و عافیت حضرتعالی را از خداوند متعال خواستارم

علاءالدین بروجردی/نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین