جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دیدار فرماندار ویژه لارستان با رییس و کارکنان اداره بیمه سلامت شهرستان

فرماندار ویژه لارستان با رییس و کارکنان اداره بیمه سلامت شهرستان دیدار کرد .

فرماندار ویژه لارستان با رییس و کارکنان اداره بیمه سلامت شهرستان دیدار کرد .

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان در این دیدار ضمن تبریک هفته سلامت و تقدیر از تلاش های کارکنان بیمه سلامت شهرستان اظهار داشت: سلامت و پوشش بیمه درمانی یکی از عوامل موثر در ارتقای امید به زندگی افراد جامعه بشمار می رود.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات بیمه یکی از مطالبات بحق مردم است، افزود: خوشبختانه عملکرد بیمه سلامت در بخش ارائه خدمات سلامت، مطلوب بوده و رضایت مردم شهرستان را در بر داشته است.

فرماندار ویژه لارستان، با تاکید بر این نکته که برخورداری از پوشش بیمه درمانی و دارویی بخش مهمی از تحقق عدالت در جامعه را به خود اختصاص می دهد، گفت: با گسترش چتر حمایتی بیمه سلامت، گام های موثری توسط دولت برای تحقق عدالت در حوزه درمان و نظام سلامت کشور برداشته شده است.

در این نشست رضا احمدی، رئیس اداره بیمه سلامت لارستان، هم در سخنانی اظهار کرد: سازمان بيمه سلامت که در گذشته از آن بعنوان بیمه خدمات درمانی نامیده می‌شد، زیر مجموعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی محسوب می شود و از سال ۱۳۷۴ با هدف تعمیم پوشش بیمه همگانی و تحقق عدالت در سلامت و از آغاز تا به امروز با تحت پوشش قرار دادن اقشار مختلف مردم در قالب پنج صندوق بیمه ای کارکنان دولت، روستاییان و عشایر، سایر اقشار (شامل جانبازان، خانواده معزز شهدا، مدد جویان کمیته امداد، بهزیستی و طلاب و روحانیون حوزه های علمیه)، بیمه سلامت همگانی وبیمه ايرانيان نسبت به ارائه خدمات بیمه ای درمانی گام های موثری برداشته است.

وی افزود: حوزه تحت پوشش بیمه سلامت لارستان بزرگ در وسعتی بالغ بر ۲۲ هزار کیلومتر مربع (که بزرگتر از چندین استان کشور است) به جمعیتی بالغ بر ۲۴۰ هزار نفر که بیش از ۶۰ درصد جمعیت ۵شهرستان تحت پوشش این اداره را شامل میشود، ارائه خدمت می کند.

احمدی تصریح کرد: علاوه بر سامانه شهروندی بیمه سلامت که همشهریان عزیز بدون مراجعه قادر به بیمه نمودن خود هستند،  ۸دفتر پیشخوان در ۵شهرستان آمادگی ارائه صدور بیمه نامه را به همشهریان عزیز دارند.

رئیس اداره بیمه سلامت لارستان عنوان کرد: از جمعیت بالغ بر ۲۴۰ هزار نفری که ذکر شد، حدود ۹۰ درصد (۲۲۴هزار نفر) بصورت کاملا رایگان توسط سازمان، بیمه شده اند.

وی تاکید کرد: سازمان بيمه سلامت در حال حاضر آمادگی بیمه نمودن همشهریان عزیزی که فاقد تمکن مالی می‌باشند بصورت کاملا رایگان را دارد.

احمدی با بیان اینکه بیمه سلامت لارستان با همکاری دانشکده های علوم پزشکی لارستان و گراش به ۲۸۵ بیمار خاص و ۲۵۰ بیمار مبتلا به انواع سرطان بصورت رایگان ارائه خدمت می‌نماید، اذعان داشت: سازمان بيمه سلامت در جهت جوانی جمعیت کشورآمادگی تقبل هزینه‌های درمان نازایی در بخش های خصوصی و دولتی را با تخفیف ۹۰ درصد  اعلام می‌نماید.

وی ادامه داد: از اقدام جدید سازمان بيمه سلامت پرداخت صد در صدی هزینه های بیماران صعب العلاج اعلامی از طرف وزارت بهداشت و درمان کشور را دارد.

رئیس اداره بیمه سلامت لارستان، اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم سازمان، پرداخت آنی مطالبات بیمارستان ها به محض ارائه اسناد مالی از طرف بیمارستان ها میباشد، ضمنا کلیه موسسات طرف قرارداد خصوصی کلیه مطالبات را در پایان ماه از طرف بیمه سلامت دریافت می‌دارند.

احمدی در ادامه تاکید کرد: از فرماندار محترم و رییس دانشکده علوم پزشکی تقاضای ترغیب پزشکان و موسسات، جهت عقد قرارداد با این سازمان را دارم و امیدواریم با عنایت به پرداخت به موقع مطالبات توسط سازمان بيمه و همچنین عقد قرارداد با موسسات در محل شهرستان بتوانیم در جهت کاهش مشکلات مالی و درمانی بیماران  قدمی هر چند کوچک برداشته شود.

وی در پایان سخنانش اضافه کرد: کارشناسان اداره بيمه سلامت لارستان با افتخار همواره و فارغ از ساعات کار اداری و موظفی در جهت رفع مشکلات بیمه شدگان وموسسات، ارائه خدمت بهتر به بیماران دردمند راسرلوحه کار خود قرار داده و می دهند.در پایان با اهدا لوح سپاس از سوی فرماندار از رییس و کارکنان اداره بیمه سلامت تجلیل شد.

 

 

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “دیدار فرماندار ویژه لارستان با رییس و کارکنان اداره بیمه سلامت شهرستان”

  1. ناشناس گفت:

    روسای محترم ادارات همیشه در حال دید و بازدیدند و عکس گرفتن با اقای فرماندار هستند ؟؟!! پس کی در اداره و رسیدگی کار مردم هستند ؟؟!!!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین