پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

آغاز رقابت های ورزشی دانش آموزی و فرهنگیان لارستان

کاملی، کارشناس تربیت بدنی  آموزش و پرورش، از برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزی و فرهنگیان سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ با عنوان یادواره شهدای دانش آموز شاهچراغ خبر داد.

کاملی، کارشناس تربیت بدنی  آموزش و پرورش، از برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزی و فرهنگیان سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ با عنوان یادواره شهدای دانش آموز شاهچراغ خبر داد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، فاطمه کاملی کارشناس تربیت بدنی، درباره جزئیات برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزی و فرهنگیان ،اظهار کرد: بی شک پی ریزی یک جامعه سالم و بانشاط در گرو سلامت روحی و جسمی اعضای جامعه و مرهون تلاش نیروی انسانی سالم، کارآمد و متفکر است از این رو توجه مستمر به سلامت جسمی و روحی دانش آموزان و همکاران فرهنگی از اهمیت به سزایی برخوردار است.

تقویم پیشنهادی مسابقات ورزش دانش آموزی و فرهنگیان در سال تحصیلی جدید با ارائه رشته های مختلف و با اهداف ورزش های رقابتی و ترویج ورزش همگانی و سلامت محور به مدارس منطقه ابلاغ شده و مسابقات در هر دو بخش از شنبه ۲۱ آبان شروع تا ۱۲ اردیبهشت ادامه خواهد یافت.

امید است با کمک هیئت های ورزشی و دبیران تربیت بدنی که بازوان قدرتمند ورزش شهرستان هستند ،حمایت معاونت اداره کل و مدیریت و معاونین آموزش و پرورش و همت مدیران مدارس که  میزبانی مسابقات را تقبل کرده اند بتوانیم بهترین مسابقات ورزشی این سال را هماهنند سال گذشته رقم بزنیم.

کاملی عنوان کرد ۲۲ آذر ماه میزبان مسابقات استانی فوتبال متوسطه دوم پسر قطب ۶  با حضور ۵ تیم هستیم.

 

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۹:۴۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین