شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

شعاردهندگان «زن، زندگی، آزادی» مخالف آزادی عمل می‌کنند

برخی دختران و زنان بدحجاب یا بی‌حجاب، شعار بالا را فریاد می‌کنند درحالی‌که مردم ایران اسلامی با راندن خاندان پهلوی از ایران و رفراندوم جمهوری اسلامی در فروردین ماه ۱۳۵۸،…

برخی دختران و زنان بدحجاب یا بی‌حجاب، شعار بالا را فریاد می‌کنند درحالی‌که مردم ایران اسلامی با راندن خاندان پهلوی از ایران و رفراندوم جمهوری اسلامی در فروردین ماه ۱۳۵۸، و استقرار نظام جمهوری اسلامی و اخراج مستشاران آمریکایی  و برچیدن لانه جاسوسی آمریکا، ۴۳ سال است آزادی خود را تأمین کرده و دیگر اجازه نخواهد داد فساد انگیزان صهیونیسم و استکبار جهانی و طماعان غربی با نگاه‌های چپ خود کوچک‌ترین سوء نظری به ایران اسلامی داشته باشند.

 اما این‌که گفتیم شعاردهندگان، مخالف آزادی عمل می‌کنند به این خاطر است که ملت ما مسلمان اند و نظام اسلامی را پذیرفته‌اند، اگرچه ممکن است از جهاتی مانند معیشت، وضعیت اقتصادی جامعه و رفع نیازهای عمومی ایراد داشته باشند ولی اصل نظام را می‌پذیرند و در راه آن فداکاری نیز می‌نمایند.

 در همین‌جا از مسئولین می‌خواهیم چنان‌که مکرر خواسته‌ایم که رسیدگی به وضع زندگی مردم را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

اگر شعاردهندگان به دو مسئله حق و حداکثری جامعه توجه نمایند و بدانند که اکثریت، مسلمان و معتقد به نظام هستند، آزادی حکم می‌کند به‌خاطر احترام به اکثریت جامعه، از بی‌حجابی یا بدحجابی دست بردارند و حتی بدون اعتقاد و تنها به‌خاطر احترام به اکثریت، حجاب را رعایت کنند  نه با بی‌حجابی، زشتی آنان را در بین مردم بشکنند و خود را آلوده سازند.

 سخنی با پدران و مادران:

وظیفه اصلی دین‌داری و ایمان فرزندان، به‌عهده پدران و مادران است که باید تلاش نمایند فرزندان خویش را به‌نحو مطلوب تربیت کنند. شما حاضر نیستید غذای آلوده و مسموم را به فرزندانتان بدهید. چگونه حاضر می‌شوید با پذیرش ناصحیح فضای مجازی روح آنان را آلوده نمایید و جهنم فساد را برای خود و فرزندان بسازید.

 در زمان کودکی و جوانی ما این‌همه اسباب فسادانگیز نبود.  متأسفانه اکنون شیوع پیدا کرده و خطرآفرین است. هیچ گاه پیش خود تصور کرده‌اید کسانی که دارو را برای ایران تحریم کرده‌اند، چرا فضای مجازی و خرید و فروش انواع موبایل‌ها آزاد نموده‌اند؟!

«فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الْأَبْصَارِ»

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “شعاردهندگان «زن، زندگی، آزادی» مخالف آزادی عمل می‌کنند”

  1. وجدان گفت:

    تحلیل شما نصف و نیمه است شعار دهندگان عدالت تقوی و آزادی بیان و انقلابی گری هم با وجود قدرت کاملا مخالف حرفهای خود عمل می کنند کاش به جای اینهمه طعنه زدن به دیگران به این فرمایش معصوم که هرچه برای خود می پسندید برای دیگران بپسندید عمل می کردیم نه اینکه در رفاه باشیم و از سر دلخوشی به دیگران طعنه بزنیم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین