سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 37
امام‌جمعه لارستان:

دشمنان وجود ایران را در تصمیم‌گیرهای منطقه‌ای مهم می‌دانند

میلاد لارستان: امام‌جمعه لارستان گفت: دشمنان وجود ایران را در تصمیم‌گیرهای منطقه‌ای و جهانی مهم و اساسی می‌دانند.

امام‌جمعه لارستان گفت: دشمنان وجود ایران را در تصمیم‌گیرهای منطقه‌ای و جهانی مهم و اساسی می‌دانند.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام مختار موسوی در نخستین خطبه‌ نماز جمعه شهر لار با ابراز خرسندی از انتخاب خود به‌عنوان امام‌جمعه لارستان و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره علمای این شهرستان حضرات آیات آیت‌اللهی (ره)، موسوی لاری (ره) و حجت‌الاسلام نوربخش (ره)، اظهار کرد: این منطقه مهد پرورش علمایی بزرگ است که سرمنشا خدمات و برکات بسیاری بوده‌اند.

وی مردم لارستان را ولایتمدار، شهیدپرور و وفادار به نظام و انقلاب دانست و افزود: گلزار شهدای این شهرستان شاهد بر این مدعاست.

امام‌جمعه لارستان با اشاره به احادیث و روایاتی در مورد جایگاه برجسته شهدا در دنیا و آخرت، افزود: شهادت جایگاهی دارد که در بهشت یک انسان اهل زمین آرزوی آن را می‌کند.

وی بابیان اینکه شهدا یک انسان عادی نبودند، تصریح کرد: مزار شهدا باید زیارتگاه ما زمینی‌ها باشد تا مورد شفاعت و کرامت آنان قرار گیریم.

موسوی نقطه برتری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در برابر دشمنان تا بُن دندان مسلح را اعتقاد به جهاد د رراه خدا و دستیابی به شهادت برشمرد و تأکید کرد: این عظمت و ایثار باعث به‌زانو درآمدن دشمنان و مستکبران شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: دشمنان وجود ایران را در تصمیم‌گیرهای منطقه‌ای و جهانی مهم و اساسی می‌دانند.

وی با اشاره به تأثیرگذاری سخنان مقام معظم رهبری در معادلات بین‌المللی، گفت: عزت، آرامش و امنیت ما مرهون خون شهداست.

امام‌جمعه لارستان بابیان اینکه داعشی‌های خبیث با شعار دفاع از اسلام اقدام به نسل‌کشی و جنایت می‌کنند، تصریح کرد: داعشی‌های خبیث در برابر قدرت ایمان و شهادت‌طلبی رزمندگان اسلام ناگزیر به فرار شده‌اند.

وی با توصیه به نمازگزاران برای آشنا کردن فرزندان به فرهنگ ایثار و شهادت، اضافه کرد: بنا به فرموده حضرت امام (ره)، ملتی که شهادت دارد، ذلت ندارد، پس باید با گرامیداشت یاد شهدا این فرهنگ را زنده نگه داشت.

موسوی با هشدار به تروریست‌های داعشی، تأکید کرد: ایران اسلامی خاستگاه مکتب اهل‌بیت (ع) و شیران مدافع حریم ائمه معصومین (ع) است، به همین خاطر داعشی‌ها باید بدانند که در برابر ملت غیور ایران نمی‌توانند بایستند و شکست آن‌ها حتمی است.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۳:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین