چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

سرنوشت سینما لار به کجا انجامید؟! آخرین خبرها از پروژه مجتمع آموزشی بسیج

فرمانده سپاه لارستان ضمن تشریح آخرین وضعیت سینما لار و پروژه های عمرانی در حال اجرا توسط سپاه لارستان اظهار داشت:  بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان پروژه های عمرانی  در…

فرمانده سپاه لارستان ضمن تشریح آخرین وضعیت سینما لار و پروژه های عمرانی در حال اجرا توسط سپاه لارستان اظهار داشت:  بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان پروژه های عمرانی  در مجموعه سپاه در حال اجراست.

سرهنگ افسری در مصاحبه ای با خبرنگار میلاد لارستان در خصوص آخرین وضعیت سینما لار اظهار داشت: در این خصوص از زمان حضور خود در لارستان این موضوع را پیگیری نموده ایم و در حال حاضر. با دو نفر در حال مذاکره هستیم تا هم وجه فرهنگی سینما بماند و هم یک قسمت فرهنگی دیگر به آن اضافه شود. این پروژه نیاز به یک سرمایه گذاری عظیم است که اگر بحث رستوران یا موارد اینچنینی بود سریعا بودجه آن جور می شد اما چون بحث فرهنگی سینما باید حفظ شود جذب بودجه و سرمایه گذار سخت تر شده است.

وی پیرامون پروژه های عمرانی در حال اجرا در مجموعه سپاه و بسیج لارستان بیان داشت: در حال حاضر پروژه ساختمان مرکز افرینش های هنری بسیج با هزینه دو میلیارد و دویست میلیون تومانی که ۴۰۰ میلیون آن توسط دولت و ۱ میلیارد و هشتصد میلیون آن توسط خیرین تامین شده در مراحل پایانی است و امیدواریم تا پایان سال این پروژه به بهره برداری برسد.

افسری ادامه داد: پروژه مجتمع آموزشی بسیج نیز تاکنون توسط خانواده محترم معتمد حدود پنج میلیارد تومان هزینه شده و در ادامه نزدیک به دو میلیاردتومان دیگر نیاز می باشد. فرمانده سپاه لارستان افزود:  چهارصد میلیون تومان از طریق دولت جذب شده و پیگیر هستیم که مبالغ دیگری را از طریق استان و بسیج جذب نماییم تا این پروژه مهم بزودی به بهره برداری برسد.

این مقام مسئول همچنین با بیان اینکه  خوشبختانه پروژه بهسازی پارک شهدای گمنام و زمین چمن مصنوعی ورزشی آن در گذشته به بهره برداری رسیده و مردم نیز استقبال خوبی از این مکان داشته اند اظهار داشت: در مجموع  بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان پروژه های عمرانی  در مجموعه سپاه در حال اجراست که امیدواریم با بهره برداری از آنها خدمتی دیگر به مردم ارائه گردد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۶:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “سرنوشت سینما لار به کجا انجامید؟! آخرین خبرها از پروژه مجتمع آموزشی بسیج”

  1. ناشناس گفت:

    بگو نمی توانم…صلوات

  2. ناشناس گفت:

    متاسفانه ایشون از تهران پیگیری نمیکنه وگرنه نتجیه میگرفتیم

  3. ناشناس گفت:

    دو صد گفته چون نیم کردار نیست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین